לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

עונת הפסטיבלים


מרוב חגים אני לא יודעת איזה יום היום. אה סתם שבת לא חג

מרוב פסטיבלים אני כבר לא זוכרת איך קוראים להם

פסטיבל הסרטים בחיפה?

הייתי שם.

ראיתי שם סרט. נהדר.

סרט מאורוגוואי המספר על משפחה קשת יום אמא ושלושה ילדים וסבא שגרים באותו בית. הסבא בן 80 כבר לא במיטבו ולאשה נמאס ממנו. היא מחפשת בשבילו פתרון, מחפשת דיור סיעודי ציבורי אבל אומרים לה הרשויות שאין סיכוי כיוון שיש לו בית. בצר לה היא נוסעת עם הסבא באוטובוס מגיעה לאיזה שכונה משאירה אותו שם והולכת. אומרת שתחזור לא חוזרת. מכאן מתחיל המצב האומלל של השניים. הסבא מחכה לה במקום שהיא תחזור. היא לא חוזרת כמובן. אנשים מנסים לעזור לו. הוא מסרב לקבל עזרה . אומר שהוא מחכה לבת שלו ואם יזוז משם היא לא תמצא אותו. מנגד הבת חוזרת הביתה הילדים שואלים אותה איפה סבא היא מתמלאת נקיפות מצפון. היא מתחילה לחפש אותו ביחד עם ידיד בכל המקלטים בעיר וכמובן לא מוצאת אותו. 2 הדמויות הבת והסבא נוגעות ללב.

שם הסרט: הדחיה.

 

בחוץ יש דוכנים לכל מיני פיצפקעס ודוכני אוכל. דים סם. מעולה.

 

פסטיבל עכו? גם שם הייתי. ראיתי כמה מופעי רחוב, פגשתי שתי בלוגריות חביבות. קניתי שם ריבת יין אין דברים כאלה. נחמד. עברנו ממופע למופע. מופע עם כדורים לבנים, פרקור, טלוויזיה, קהל באופרה, אלה המופעים שהתעכבתי עליהם. היו עוד. פסלים חיים מעניינים כמו גבר אישה ומראה, שטן ומלאך ומה שקוראים לו גארגויל. לפני שנתיים שלוש הייתי בפסטיבל עכו יותר מוצלח. המיתחם הקבוע של אולמות האבירים היה אז סגור לרגל שיפוצים וכל הפסטיבל עבר לים. זה היה מרתק. אנחנו על החומה צופים בגוף השחור של הים ולפתע על החוף נדלק אור ובין הסלעים עורכים מופע. זהו מראה קסום שקשה לתאר במילים. מציעה להנהלת הפסטיבל לחזור לשם. במופעים עצמם יש לפעמים רעיונות שמגיע להם שאפו.

 

פסטיבל חיפה אני לא זוכרת את שמו גם הייתי . אתמול. פסטיבל חיפה לאמנות רחוב, פסטיבל חוצות חיפה. לא חשוב. נחמד. כמה תמונות שצילמתי

 

פנס הרחוב כיבה עצמו לדעת

מישהו הפסיק את הזרם בסניף המרכזי

 


 

לראות את האור



 

הפיל הכחול


 

בגמר של אור טרגן (אופשנל)

 

ולסיום צפו בסרט המרגש על להקת הפיל הכחול. לא קשור אבל זה מה שקורה כשמשוטטים ביוטיוב.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/10/2012 06:36   בקטגוריות חגים, תמונות, שירים שאני אוהבת, סרטים  
הקטע משוייך לנושא החם: כל הארץ פסטיבלים
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/10/2012 06:26



109,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)