לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

חתול שחור.


אמא מספרת שליד דלת ביתה של אחותי שמו גור חתולים שחור וזה עושה לה לא טוב.

את עשית את זה? - היא שואלת

אני??? מה פתאום אני? למען האמת זה לא רעיון כזה הזוי. אבל לא. זו לא אני . יש לה עוד שונאים - אני אומרת. אולי הוא הגיע לשם לבד?

לא הוא קטן מדי. הוא לא יכול לעלות 3 קומות לבד.

לא. זו לא אני. אני לא פוחדת מחתולים שחורים. אפילו כמעט אימצתי אחד. היה לידינו גור חתולים שחור חמוד להפליא משושלת אולגה. ריחמתי עליו. ידעתי שגורלו יהיה מר ובאמת עד שהספקתי לעשות משהו הוא נדרס.

 



 

רק פעם אחת פחדתי מחתול שחור.

 

היה זה בשנה שעברה. בדיוק חזרתי מחזרה מפזמת לי את daemon irrepit callidus השד המתגנב. היתה פעם מישהי במקהלה שפחדה לשיר אותו והיתה בורחת.. ופתאום אני רואה שד. חתול שחור ענקי מסתכל עלי בלילה. מי זה החתול הזה? מנין הוא בא? הוא הסתכל עלי ישירות בלי לפחד. לא ראיתי אותו קודם בסביבה. הוא היה ענק. צללית שחורה ומאיימת נראה כמו השטן בכבודו ובעצמו. האצתי את צעדי ורצתי במעלה המדרגות. אמאלה.

למחרת ראיתי אותו לאור יום. מפחיד. חתול ענק ושערות שפמו ארוכות ומסתלסלות בקצה. והוא מסתכל עלי ולא בורח. נראה מתורבת ומטופח כאילו מישהו באמת הביא אותו לכאן. הוא עוד עלול לתקוף אותי.

היו לי אז חתולים ליד הדלת. היתה לי סלסילת חתולים בו המליטה אמא של אולגה 5 גורים.

בוקר אחד אני שומעת צרחות של חתולים ליד הדלת. יצאתי לבדוק ומה אני רואה? החתול השחור הענק נכנס לתוך הסלסילה. גרשתי אותו. הוא חזר עוד כמה וכמה פעמים. פעם אחת ראיתי שהוא לוקח איתו את אחד הגורים. שוב גרשתי אותו והוא הרפה מהגור. יום אחרי יום הגורים התחילו להעלם. בהתחלה נעלמו שניים. אחד נמצא למטה והחזרתי אותו. ביום הייתי שמה רשת על הסלסילה כאשר החתולה לא היתה. בלילה הכנסתי אותם הביתה. הוא באמת בא לחפש אותם. יום אחד ראיתי אותה מורידה אותם למטה. המקום באמת מסוכן ואולי היא מעבירה אותם למקום יותר בטוח. אחרי הכל היא האמא והיא עוד מניקה ומטפלת בהם. יותר לא ראיתי אותם.

 





גם את החתול השחור הענק לא ראיתי יותר.

 

 

ולסיום שונרא לכבוד החתולים השחורים באשר הם

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/10/2012 06:46   בקטגוריות חתולים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/10/2012 22:35



109,906
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)