לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

חודר שיריון


קמתי הבוקר בהרגשת כובד. רציתי לכתוב משהו קצת עוקצני על הבחירות או סתם משהו שמח אך לא יכולתי.

לא זה לא הסיפור האישי שלי. זה הסיפור שמלא הבוקר את העיתונים. אותה טרגדיה מצמררת שקרתה אמש. מן העיתון ניבטות פניו של הבחור במדי חיל הים. למה היה צריך להרוג אותו? בינתיים נחשפים עוד ועוד פרטים על הסיפור הנורא הזה. מי אשם? מה קרה? הוא מתחיל כסיפור פשוט נער פוגש נערה, היא נכנסת להריון. מה עושים עכשיו? הפלה? משאירים? אני מבינה שהם החליטו על הפלה אך לא היה להם כסף. זה בכלל עולה כסף? ומה קרה שהם ככ התייאשו?  מה הכניס אותם למעגל היאוש הזה חסר המוצא? זה כלכך שכיח להכנס להריון ולעשות הפלה. או להשאיר את הילד, להתחתן, למסור לאימוץ, לפעמים אחד ההורים מאמצים. איך הביאו את הזוג הזה למעשה כזה נואש? והאם הם בכלל התכוונו להתאבד או רק לקרוא לעזרה. איך אמרו במערב הפרוע  if you want to shoot shoot dont talk. הם הודיעו שהם מתאבדים , לחברים, באינטרנט, הוא לקח אקדח. הוא ירה באוויר. הוא יכול היה לירות בעצמו . מי מנע ממנו? ולירות גם בה. והם בכלל לקחו רכב ונסעו. הוא הודיע שהרכב תקוע. היו לו 1001 הזדמנויות להתאבד. אז איך קרה שזה נגמר ככה?

אין מי שיספר. מי שירו יעשו הכל כדי להצדיק את עצמם.

תחושת אי נוחות באה מהיד הקלה על ההדק. לא מכבר הרגו תייר אמריקאי. גם זה מוצדק. כך אומרים. לי יש ספקות. האם אין אפשרות לעצור את הבחור? לירות לו ברגל, כדורי גומי, כל מה שעושים לערבים. ארגון בצלם לא נמצא שם כדי לספר לעולם כמה אנחנו איומים כלפי הערבים. אין מי שיעשה מזה טרגדיה. ארגון בצלם יצלם מפקד נותן סטירה לפעיל שמאל והמפקד יושעה. ארגון בצלם לא יצלם את המתנדב המשטרתי שיורה ביהודי. לא יפיץ בעולם. יהודים זה בסדר להרוג. כאשר ערבים מתקיפים חייל כוחות הבטחון עומדים ומסתכלים, כאשר נערים בדואים תוקפים קשיש באוטובוס לא עושים דבר, את משטי ה'שלום' לא מטביעים נותנים להם אוכל ושתיה אבל כאשר נער יהודי נמצא במצוקה יורים בו. 

 

בינתיים כולם מאשימים את כולם. אמא שלו מאשימה את הנערה ומתעלמת מהלחץ שהיא הפעילה, אחותה של הנערה מאשימה את אירגון אפרת, אירגון שלכאורה מנסה למנוע הפלות. הנה כאן מתחיל להיות מסומן הילד הרע. והתקשורת מתחילה לחגוג על אפרת. אני מניחה שהאירגון מתאר עוברים , תינוקות ואיך נראה  עובר אחרי הפלה. במה זה בעצם שונה מיורופסקי שבאותם אצמעים מנסה לשכנע אנשים לאכול בצורה לא מאוזנת שעלולה לסכן חיים?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/10/2012 10:58   בקטגוריות אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/10/2012 08:34



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)