לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

אז איך גיליתי


אחותך בצרות. החיים שלה קשים, העסק שלה הסתבך, בעלה לשעבר הסתבך ומסבך גם אותה, אין לה כמעט עבודה, היא כמעט לא מוכרת, אז יש לה זמן עכשיו לעזור לי - כך אמא - אני נוסעת עכשיו איתה לאיקאה לקנות ארון. זה יעלה לי 3000 שח

- אמא , זה לא ככ מוצא חן בעיני שאת קונה דברים עבור הדירה הזאת

- אבל אני צריכה ארון בדירה הקודמת היה לי ארון קיר, אני רוצה לחיות כמו בנאדם. אני לא חסכתי כספים בשביל לתת לך ירושה. אני אחיה שם עד הסוף....

למחרת

למה את כועסת עלי?

- כי את נוסעת עם אחותי ואני לא אוהבת את זה.

אה זה הכל?

ואת משפצת דירה שכורה

השיפוץ? זה לא עולה לי כלום. בעל הבית משלם חצי. אני רק מכניסה מטבח ואמבטיה. אחותך משלמת לי את המטבח 

אחותי? הרי אין לה כסף. מה פתאום היא מכניסה לך מטבח?

היא פוזלת לדירה, היא רוצה לקנות את הדירה

אהה ולכן היא גם משפצת אותה... אז היא קונה דירה ומשפצת אותה זה הסיפור. פרקט לבן ואת תהיי דיירת שלה

היא עוד לא קנתה כלום צריך לאשר לה משכנתא

משכנתא? היא לוקחת משכנתא? ומנין יש לה כסף לקנות דירה. את הרי אומרת שאין לה כסף

חוצפה שאת מדברת ככה מה זה עניין שלך כמה כסף יש לה?

זה לא חוצפה את אומרת שאין לה כסף . בפעם הקודמת שהיא קנתה דירה גם אמרת שאין לה כסף, שאלנו מאיפה הכסף  וזה בא ממך. שתקנה מה שהיא רוצה אבל אם זה בא ממך זה אחרת. אז מה קורה אמא, היא קונה את הדירה משפצת אותה ואת תשלמי לה שכר דירה?

כן, למה לא?

אני לא מסכימה למעשה את קונה לה עוד דירה ומשלמת לה את המשכנתא. אני לא מסכימה. הבטחת חצי חצי בינתיים את קונה לה כבר דירה שלישית. אז תתני לי את הדירה שעזבת

מה פתאום!!! אני אתן לכן אותה חצי חצי.

שום חצי חצי. את קנית לה 3 דירות ולא חילקת חצי חצי.

לא קניתי לה שום דירה 

את לא קנית לה רק שילמת את הכסף. את הדירה שאני גרה בה את קנית?

כן

לא נכון את רק שילמת את הכסף

שילמתי 25,000 לירות!! אני קניתי

ואני שילמתי את המשכנתא 

אני השכרתי לך את הדירה אני שילמתי

את השכרת דירה שלי? אני השכרתי אותה ובשכר דירה שילמתי משכנתא. את לא שילמת מכיסך ואני לא השתמשתי בכסף לנסוע לחו״ל או משהו. אני שילמתי ולכולם את מספרת שאת קנית לי. את לא קנית לי. לאחותי נתת 250,000 שח אבל לא קנית לה דירה לי נתת 25,000 לירות ולכל העולם את מספרת שקנית לי דירה לאחותי את קנית  3 דירות ואת אומרת שלא קנית נתת לה פי מיליון יותר מאשר לי ואת ממשיכה להתקשקש אתי. אפשר לחשוב כמה אני עשירה, יש לי כמה וילות עם בריכת שחיה ומכוניות מפוארות. אני נוסעת 10 פעמים בשנה לחו"ל מתארחת במלונות פאר, למה אני צריכה להתחנן כל הזמן? כבר 10 שנים אני מתחננת. תני לי מה שנתת לה הרי הבטחת את לא מתביישת? אני בת שלך אני גרה כבר שנים בחור הזה שאת קנית לי ולא איכפת לך להיפך את צוחקת עלי ולאחותי את קונה דירות. מספיק כבר עם המונקי ביזנס הזה. תתביישי לך. את עוד חייבת לי כסף מהדירה הקודמת מ2003. לפחות תתני לי את זה ונגמור כבר עם הויכוחים האלה. זה לא נמאס לך?

אני אתן לך 50,000 שח יותר לא תקבלי ממני כלום ואני אוריד לך גם את ה25,000 ההם.

מה פתאום? קנית לה דירה בחבצלת.

לא קניתי בעלה הראשון קנה.

את אמרת ששברת חסכונות כדי לקנות לה את זה. תפסיקי כבר להתקשקש אתי. תגמרי עם זה כבר 10 שנים אנחנו מתווכחות על זה ואת יודעת שאני צודקת. תני לי את הכסף ודי.

טוב

אז מתי את נותנת לי אותו?

אני ארשום לך את זה בירושה

לא! עד שתמותי לא תהיה לך ירושה. הכל יהיה אצלה. אני רוצה את הכסף עכשיו.

עכשיו אין לי אני צריכה לאסוף

מתי יהיה לך?

בחודש הבא

 

בגלגול הבא. בעצם היא קנתה לה 4 דירות.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/10/2012 08:51   בקטגוריות הקומבינה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dvoramor ב-27/10/2012 11:33



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)