לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

הקרב תם המלחמה נמשכת


התיישבתי עם אמא בבית קפה אחרי שהיא הבטיחה שתתן לי את הכסף

נו, לא יותר טוב ככה?

היא ביקשה ממני כל מיני בקשות. מלאתי אותן. ככה זה. את צריכה עזרה אני אעזור לך אם תעזרי לי.

היא ביקשה ממני לאסוף אותה מהבית הקודם.

כשהגעתי היא עוד לא היתה. עליתי למעלה ראיתי את הדיירים. פתחה לי את הדלת אשה חמודה צעירה עם תינוקת.

אחר ביקשה ממני להביא אותה לבית החדש.

בבית החדש היו השיפוצניקים וגם קבלן השיפוצים. הפעם נתנו לי להכנס.

את קבלן השיפוצים הזה אני כבר מכירה. הוא סידר בזמנו חדרון עבור העובדת הזרה בבית הקודם. ללא ספק הוא בא מטעמה של אחותי.

הוא התפאר במעשה ידיו:

הבית הזה היה ריק המון שנים, אני שיפצתי אותו מההתחלה. שברתי קירות, החלפתי את כל מערכת החשמל, פה זה היה ככה, שברתי בניתי עמוד. הכל אני עשיתי

עבודה יפה. אמרתי.

סיירתי בכל הבית כאשר הוא גאה בעמל כפיו. באמת עבודה יפה.

רק בשביל מי הוא עובד?

בשביל העורך דין?

בשביל בעל הבית?

בשביל אמא שלי?

בשביל אחותי?

מי משלם לו?

כמה זה עולה?

בשביל מה צריך את זה?

כך חשבתי והמשכתי לחייך אל הבחור.

 

אחותי חזרה מחו"ל. הדודה מגרמניה לגמרי מצומקת ומכווצת אי אפשר להכיר אותה, כך סיפרו לי ואני תוהה אם אחותי הזכירה לה את הירושה שהיא מצפה ממנה או עזבה אותה. החשש שלה שהדודה תמות לפני הדוד למרות שהוא חולה סרטן, או לפחות היה חולה והחלים. ואז הוא יוריש את כל נכסיו לבן אחיו.

מה את מתעסקת איתם, אני שואלת את אמא, מה הם חייבים לנו? מה עשינו בשבילם? תעזבי אותם כבר. זה לא יפה מה שאת עושה? אחותי יש לה תיאבון גדול. תראי איך היא סידרה אותך עם התיאבון שלה

מה היא סידרה אותי?

היא קנתה לעצמה דירה על חשבונך ואת גרה עכשיו אצלה. מה את חושבת שהיא דאגה לך? תראי איך את נראית. את חיה אצלה, את מצפה למעט תשומת לב ממנה ולא מקבלת, את ממשיכה לעלות 3 קומות כמו קודם ויש לך גם עוד עליה קטנה, את לא בבית שלך, זו לא המיטה שלך, היא כל הזמן עושה לך טובה, אין לך פרטיות, הרהיטים שלך במחסן שהיא מחזיקה את המפתח, אין לך בגדים, בגדי החורף שלך במחסן, כך גם המסמכים, כך גם החיים שלך. את עוד לא מבינה שהיא קנתה דירה לעצמה ואת משלמת לה? או שאת עושה את עצמך? את אומרת שהיא עשתה הכל בשבילך רק בינתיים את חיה כמו הומלסית, את הבית שלך עזבת ולבית החדש אני לא יודעת מתי תכנסי. את אומרת לה מילה היא כבר צורחת עליך. מה היא עשתה בשבילך. את מבינה מה היא עשתה בשבילך? את השכרת את הדירה שלך, בכסף הזה את תשלמי לה שכר דירה ובזה היא תשלם את המשכנתא, זה מה שהיא עשתה בשבילך

לא יכולתי להמשיך לגור שם ולעלות 3 קומות

אבל גם עכשיו את עולה 3 קומות. קודם לפחות זה היה הבית שלך, והרי היא כל הזמן לא בבית אז את גם לבד כמו קודם

נכון ,אני חיה בכלוב זהב, לא יכולה לצאת מהבית, באמת עשיתי שטות. הייתי צריכה לעבור לדירה שכורה מוכנה ולא ככה. את צודקת דפנה, את צודקת, בשביל זה היא היתה ככ להוטה לעזור לי.

 

נראה כמה זמן אהיה צודקת

 

וברוח התקופה

 

 

מלחמת העולמות

מתאים למה שקורה במשפחה

מתאים למה שקורה בחוף המזרחי של ארהב

והקטע הבא מאותה יצירה מתאים גם לעונת השנה

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/11/2012 07:11   בקטגוריות אקטואליה, מוזיקה, שירים שאני אוהבת  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/11/2012 12:40



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)