לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

יום הבוחר


אני יכול להשתתף בבחירות לנשיא ארהב, קיבלתי הודעה באינטרנט - הודיע לי החייל

כן, ידוע שהוא נולד בארהב והוא אזרח אמריקאי. מפתיע שאזרחי ארהב יכולים לבחור מחוץ למולדתם

וואו איזה יופי. לפחות אנחנו נתרום משהו לעניין. מי הולך להיות הבוס שלנו ל-4 השנים הבאות. הלוואי ונוכל להפטר מהכושי המוסלמי הזה. איזה יופי שאנחנו יכולים לעשות משהו ולא רק לצפות מהצד. הרי אנחנו עסוקים בבחירות האלה יותר מכל אזרחי ארהב היושבים מעבר לים אולי זה לא מפתיע , שהרי אצלם זה לא ככ גורלי מי הולך להיות נשיא. אצלינו זה גורלי אם יכריחו אותנו להתנתק, לא לבנות באזורים מסוימים... הרי נשיא ארהב לא יגיד לשום אזרח לא לבנות כי האיזור הזה שייך לאינדיאנים...

במי אתה בוחר? - שאלתי אותו

במיט רומני כמובן

יששש!!!!

והזמן עבר, והזמן חלף ואני שאלתי מה קורה, אם הוא יצא הביתה והצבא יתן לו וכו'וכו'...

את הסוף אתם כבר יודעים. לא דובים ולא יער. היה צריך להרשם בשגרירות, או בקונסוליה, והיתה פרוצדורה שרק האמריקאים יכולים להמציא, טפסים, טפסים, טפסים. לא יודעים בדיוק מה רוצים. הוא הסתכל בהנחיות באינטרנט, היו צריכים לשלוח לו איזו גלויה, ובכלל הוא צריך להצביע כאילו מתוך המדינה בארהב שהוא היה חי בה , דהיינו מרילנד, ומהמחוז שהוא היה גר בו לפני שהוא עזב דהיינו montgomery county . הוא בכלל לא ידע מה זה מונטגומרי קאונטי. הוא שלח להם מייל. הוא לא קיבל תשובה

ואני אחרי הדקה התשעים ניסיתי לעשות משהו. אני יודעת שלא מיילים ולא אינטרנט יפתרו את הבעיה. רק מענה אנושי

וכך כאשר התקשרתי לקונסוליה אמרו לי תתקשרי לשגרירות וכאשר התקשרתי לשגרירות אמרו לי מצטערים ההרשמה הסתיימה.

וכך הפסיד מיט רומני את הקול של החייל שלי.

כל קול חשוב

אובמה יאכיל אותנו מרורים עוד 4 שנים

הלואי שאתבדה.

הרי הוא רק אחד מ 300 מיליון. אם במרילנד רומני מוביל אז לא קרה כלום

ואם אובמה.... נחשוב על עוד דלת מסתובבת...אילו

סתם סתם סתם אבל זה מבאס.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/11/2012 07:04   בקטגוריות בחירות 2009, פוליטיקה, אקטואליה, אמריקה  
הקטע משוייך לנושא החם: בחירות בארה&quot;ב - אובמה נבחר
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/11/2012 12:38



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)