לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

השרביט האסטרולוגי


אף אחד לא מסר לי את השרביט האסטרולוגי. לקחתי אותו מן ההפקר כמו שאמר הוגה הרעיון קנקן התה שכל מי שרוצה יכול לקחת וזה בכלל לצורך מחקר לראות האם יש ממש באסטרולוגיה. האם קבוצות של כוכבים שכדהא עובר לידן במהלך השנה אכן משפיעות על מי שנולד. אז בואו נבדוק. אני מאזניים עם אופק קשת.

 

 

מזל מאזניים –

 

1. מתחשב, נעים הליכות, משתף פעולה. פשרן ולעיתים קשה לו להחליט על דרכי פעולה (    )

2. רומנטיקן המאוהב באהבה וזקוק לזוגיות בחייו (    )

3..בעל חוש צדק ורגש (    )

4. שוקל כל דבר בצורה יסודית, חייב להבין את כל הדרכים והאפשרויות כדי להגיע למצב של רגיעה (    )

5. פיקח, יצירתי, בעל דמיון רחב (    )

6. מתחבר לעולם החברה והרוח  (    )

7מתאימה לו קריירה בתחום הגישור, עריכת דין, בוחן רעיונות וכן מתאים לעסוק במקצועות היופי, עיצוב ותרבות. (    )

 

מממ... לא רק שזה לא אני אני אפילו לא מבינה מה הקשר של כל זה אלי. אפילו את הניסוחים לא לגמרי הבנתי

מתחשב? לפעמים

נעים הליכות? לפעמים כן ולפעמים לגמרי לא

משתף פעולה? לפעמים

פשרן? אני?

לעיתים קשה לו להחליט על דרכי פעולה. זה נכון בדכ

רומנטיקן? אני?

מאוהבת באהבה? מה זה בכלל

זקוקה לזוגיות? בטח

בעל חוש צדק? לגמרי

ורגש? לא הבנתי

שוקל כל דבר בצורה יסודית? יש בזה משהו

חייב להבין את כל הדרכים והאפשרויות? לרוב כן

כדי להגיע למצב רגיעה? אה?אה?אה?

פיקח? הלואי

יצירתי? לא יכולה לומר

בעל דמיון רחב? לא נראה לי

מתחבר לעולם החברה והרוח? ממש לא

קריירה בתחום הגישור?

עריכת דין? הלואי אם הייתי עשירה מזה

בוחן רעיונות? איזה מן מקצוע זה?

מקצועות היופי? אף פעם לא נמשכתי לזה

עיצוב? את הבית שלי אני יכולה לעצב. זה הכל

תרבות? איזה מן עיסוק זה. נא להיות קצת יותר ספציפי

 

אני מצטערת אבל פשוט היה לי קשה לענות על זה ולרשום באיזה מידה אני כזאת או לא

 

בואו ננסה קשת

 

מזל קשת –

 

1. שואף לחופש ( לגמרי   )

2. רחב אופקים ( לגמרי   )

3. הרפתקן ותמיד מחפש אתגרים (לגמרי    )

4. אידיאליסט בעל מוסר גבוה ( לגמרי   )

5. טוב לב, שמח ועליז ( ככה ככה   )

6. אוהב חיי חברה פעילים ( ככה ככה   )

7. נוטה לחוסר טאקט ורכילות ( לגמרי   )

8. כמי שאינו יכול לשאת מגבלות הוא זקוק לתחושת חופש גם במערכות יחסיו אותם הוא מנהל ברגשות חמים וכנים ( מתאים לי   )

9. נתון ללחצים סביבתיים, מחפש את האיזון הרגשי ( לגמרי   )

10 היפר-אקטיבי ולכן קשה לו להתרכז לאורך זמן ( נכון   )

11. תפישתו מהירה ושיטחית. קל לו יותר לראות את התמונה כולה מאשר לרדת לפרטים  ( לרוב נכון   )

12. מתאים לעסוק בנסיעות,: מדריך טיולים, מלווה קבוצות, שימוש בשפות זרות,  ספורט, פילוסופיה ודת, הביולוג, תרבות ואמנות ( סבבה   )

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/11/2012 08:16   בקטגוריות פרויקטים, מיסטיקה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/12/2012 14:57



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)