לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

תפרגנו


אמא נכנסה אתמול לבית החדש. איזה דיכאון

תפרגני לי היא אומרת

לא יכולה לפרגן לך נכנסת לבית של אחותי

למה את ככ שונאת אותה

כי היא מנסה לדפוק אותי וגם מצליחה

היא בכלל לא חושבת עליך. רק היא יכלה לעשות בשבילי דבר כזה.

מה היא עשתה קנתה לעצמה בית את שיפצת לה אותו ומשלמת לה שכר דירה ואת המשכנתא

זה לא איכפת לי למי אני משלמת. אף אחד לא יזרוק אותי מהבית הזה. גם ככה הייתי משלמת שכר דירה מה זה משנה לך למי אני משלמת? בית שכור לא הייתי משפצת. ואיך נראה הבית הזה קודם. לי זה טוב ככה. תפרגני לי

לא יכולה לפרגן לך. לי זה לא טוב כל הסיפור הזה. בשבילי היא לוקחת שכר דירה מהבית הישן . מגיע לי חצי שכר דירה. לא יכולה לפרגן לך. את קונה לה עוד דירה ואפילו שיפצת לה אותו. לא יכולה לפרגן לך. 3 דירות קנית לה ב10 השנים האחרונות

מי הכניס לך את השטויות האלה לראש?

אל תדברי אלי ככה!!!!

הבית רשום בטאבו על שמי היא אומרת לי

אני ראיתי מה רשום בטאבו אמא.

 

 

אמא יושבת שם בבית בין ערימות הארגזים. מראה מדכא. היא נותנת לי כמה דברים שהיא מצאה שם. מסמכים ישנים. זכרונות שלי מהבית הקודם. לעבור דירה זה לא פשוט. אני מכינה קפה בין ההריסות. בית חדש הכל חדש ואותי זה מדכא. סביבה חדשה ובלתי מוכרת, שכנים חדשים אנשים חדשים. הכל חדש. הולכים לסופר, קונים כמה דברים. עולים עם עגלת הסופר עד הבית. מפרקים את תכולתה על השולחן. הכל בסדר. אני אפילו לא יודעת למה זה מדכא. לא הכל מסודר ולא הכל מחובר. אמא ממשיכה להרעיף שבחים על אחותי. בין לבין היא חושפת עוד פרטים. לא אחותי מצאה את הדירה הזאת אלא חברה שלה. של אמא. אחותי התלבשה עליה. ועכשיו היא דורשת שאמא תשלם לה את השיפוץ.

ביי אני אומרת ולוקחת אתי את עגלת הסופר

הכל כזה מדכא

 

כט בנובמבר היום. כבר יום חדש. לא יותר שמח. לפני 65 הכריז האום על תוכנית החלוקה וההחלטה להקים את מדינת ישראל. היום תורכז פלסטין כמדינה. אם כבר אז כבר. לפגוע בבטן הרכה שלנו עד הסוף. גאון האבו מאזן הזה. מה שאי אפשר בכוח אפשר במוח . המוח של אבו מאזן לוקח את הראש היהודי בסיבוב. הייתי מפרגנת לו. אם זה לא היה פוגע בנו. הייתי מפרגנת לאחותי אם זה לא היה פוגע בי. וגם לאמא.

כט בנובמבר הוכרזה מדינת ישראל

כט בנובמבר תוכרז מדינת פלסטין

4 בנובמבר נרצח רבין

4 בנובמבר נולד בנו של הרוצח

30 באפריל קרתה התאונה של סוסון

30 באפריל נולדה בת אחותי

אם לפגוע אז עד הסוף

 

ולסיום קטע:

אלוהים למה אתה לא שומע אותי

אתה התפללת וגם הוא התפלל בלבלתם אותי. הייתי צריך לבחור למי להקשיב.  הפעם הקשבתי לו

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/11/2012 07:25   בקטגוריות תאריכים, הקומבינה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/11/2012 15:34



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)