לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

אזכרה


מחר יש אזכרה לאבא. כן כבר חלפה שנה עברית ושוב אנחנו אמורים להתכנס כולנו ביחד עם עוד בני משפחה וכמה חברים.

אני שוב מרגישה את הלחץ הזה לקראת מפגש משפחתי ושוב יש לי תחושה שנפלתי.

הדודה מגרמניה התקשרה לשאול מתי האזכרה. אני אמרתי לה שזה הולך לפי התאריך העברי. אבא נפטר בטו בטבת. וזה יוצא יום ששי הקרוב.

אמא אמרה לה שהאזכרה כמניינם כלומר ב 10.1.13. כלומר היא לא מתכוננת לטפל בזה בזמן הקרוב.

חשבתי תחילה שאני אזמין רבי וקומץ אנשים לטו בטבת, לא אגיד כלום ושהגורגונות יעשו את האזכרה מתי שהן רוצות. הן גם לא חייבות לעשות אזכרה. לפי מצב העניינים הן די חוגגות יחד אחרי מותו. אמא הרי סילקה את כל אביזרי המוזיקה שאהב עוד מהבית הקודם ואין לי מושג מה היא לקחה איתה לבית החדש. מבחינתי שתיהן עזרו לו למות לא בצורה הכי מכובדת.

אבל אז התחלתי לחשוב. אזכרה לאבא רק אני? זה אוטופי. אני אזמין רבי ואנשים והם הרי ישאלו איפה הגורגונות. מה אני אגיד?

אז התקשרתי לגורגונה הזקנה ואמרתי לה שהיא טועה בתאריך האזכרה

היא אמרה שאני אתאם עם הרבי והיא תזמין את כולם והדבר הראשון שתעשה הוא לספר לגורגונה הקטנה.

באמצע התחלנו לריב על נושא הדירות אז אמרתי אין אזכרה. ביטלתי את הרבי

אחכ חשבתי שהן יכולות להזמין רבי אחר ובסופו של דבר הן יעשו את האזכרה ואני אשאר בחוץ כמו שכבר קרה כמה פעמים. כמו שקרה ביומולדת 80 שלו, כמו שקורה עכשיו בחגים המרכזיים ראש השנה ופסח. 

זה עורר בי את השאלה למה תמיד אני נופלת. אולי באמת הייתי צריכה לעשות אזכרה לבד. אני לא מסוגלת לזה?

טוב, לא באמת ביטלתי את הרבי. בסוף החלטתי להשאיר את זה ככה

 

אז בסופו של דבר השורה התחתונה

במלאת שנה למותו של אבי נעלה לקברו ונתייחד עם זכרו

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/12/2012 09:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/12/2012 21:37



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)