לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

ה'ירושה' של הדודה


מרגע שאמא אמרה שאת ה'ירושה' של הדודה היא מוסרת לאחותי התקשרתי עם הדודה

הם כבר מזמן שולחים לי את הירושה שלהם ואמרו לי לחלק אותה איך שאני רוצה. את לא קיבלת כלום רק אחותך קיבלה כי היא עוזרת לי ואת לא.

כך אמרה אז אמא. ואני התקשרתי לברר

ממתי הדודה שולחת כספים

כמה

כל כמה זמן

ולמי זה מיועד.

היא ענתה לי חלקית שכל  3 חודשים היא אספה כסף, 15,000 שח, שלחה אותו לאמא וזה היה מיועד לחלוקה ל-3 לאמא 5000 לאחותי 5000 ולי 5000 . רק שאני קיבלתי 5000 שח אולי פעם בשנה, אפשר לספור על אצבעות יד אחת כמה פעמים אני קיבלתי, פעם אחת אמא הבטיחה לי שאקבל כל חודש 10,000 שח מהדודה ושכחה מזה, זה הכל. מעולם לא טרחתי לשאול את אמא מה קרה עם ההבטחה הזאת ובאמת מה קורה עם הכסף הזה ולאן הוא הולך. נתנו לי פעם בשנה אמרתי תודה.

התייעצתי עם עורך דין בקשר לעניין. הוא אמר שאפשר לתבוע את אמא על כך שלא מילאה אחר ההוראות של הדודה, אבל צריך מסמך כתוב שמאשר שבכוונתה של הדודה היה לחלק את הכסף ל-3 ולא כפי  שאמא אמרה. אבל להוציא מהדודה מסמך.... מראש אמרתי שהיא לא תסכים, היא לא תצא בגלוי נגד אמא. היא כבר שלחה בעבר כספים ומסרה רכוש והשתמשו בזה לרעה והיא לא עשתה כלום חוץ מלהתרגז. האם אי אפשר להסתמך על דבריה?

אבל ניסיתי, התקשרתי אתמול עם הדודה ענה לי הדוד והמצב נשמע לא טוב.

כזכור הדוד חלה בסרטן ומאוד נחלש. הוא היה מטפל בדודה כמו בתינוקת. מכין לה אוכל, מנקה את הבית, גם כשמצבה היה מצויין. עכשיו הורע מצבה. היא הולכת ודועכת, אומר הדוד, היא בקושי הולכת, בקושי מסוגלת לרדת מהמיטה, הוא כבר לא יכול לטפל בה, ולכן הוחלט להעביר אותה למשך חודש לאיזה מוסד סיעודי. כבר על היום הראשון היא שברה שם כתף, הרופאים ראו שהשבר לא מתאחה החליטו על ניתוח אבל בסופו של דבר החליטו שהיא חלשה מדי כדי לעבור ניתוח.... עדיף כך, אמרתי לו. אני עשיתי ניתוח באצבע וזה יצא רע מאוד.

זה לא הזמן לשאול על הכספים האלה ולבקש מסמכים, גם בימים רגילים זה לא פשוט עד בלתי אפשרי. קל וחומר עכשיו.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/2/2013 07:04   בקטגוריות הדודה מגרמניה, אצבע אלוהים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/2/2013 19:09



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)