לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

אהה


תהיתי מה בדיוק בלעה הזקנה. פתאום היא אוהבת אותי, פתאום היא לא תקפח אותי, פתאום הבית אבות זה מקום לא טוב , ווס איז גישיים?

טלפון, היא שם, קצת מגמגמת

אני רוצה לדבר איתך

נו דברי

אני רוצה לדבר איתך על משהו

נו דברי על מה את רוצה לדבר איתי

על כלום

אין לי מה לדבר על כלום את רוצה לדבר דברי

אני רוצה לדבר על אחותך. אני רבתי עם אחותך

נו

אנחנו קבענו היום ללכת למסעדה, אתמול הלכתי איתך וקבעתי איתה היום. היא לא באה ואי אפשר למצוא אותה בטלפון

נו

היא בטח נסעה איתו למדבר

עם מי?

עם הפרענק הזה, הפרצוף הזה

היא עוד איתו?

כן, ואני לא יודעת מה היא עושה איתו, בושה, בושה וחרפה שהיא הולכת עם אחד כזה. הוא בטח לקח אותה למדבר. הוא לוקח אותה למדבר, מקים שם אוהל והם עושים על האש. זה מה שהם עושים קמצן אחד

אבל אין לו כסף

כן, מה היא הולכת עם אחד כזה שאין לו כסף. אני לא אוהבת אותו. הוא לא מתחשב בי. הוא חושב רק על עצמו. הוא רוצה לבלות איתה ואיפה אני? הוא יודע מה המצב שלי שאני בודדה ועם בת אחת אני לא מדברת.... אה?

 

אהה, אז זו הסיבה שהיא הפכה לנופת צופים. היא רבה עם אחותי. להקיא. עד עכשיו היה אני לא אקבל כלום כי רק היא עוזרת לה... ובכלל ממתי היא לא מדברת אתי? באמת תהיתי איפה היא היתה כל הזמן. איפה היא היתה כששברתי את היד, כשעברתי את הניתוחים, על הניתוח הראשון היא ידעה, היא לא באה לבקר אותי. היא יכלה, ושלא תעשה את עצמה. על הניתוח השני היא אפילו לא ידעה. תהיתי באמת לאן היא נעלמה, לא שהיא חסרה לי להיפך, אבל היא אמא. הרבה אנשים עזרו לי, היא לא. אולי פעם היא שלחה אוכל עם הילדים כשהם בכו שאין להם מה לאכול, היא גם אמרה שאני יודעת להסתדר, כן, הרבה אנשים עזרו לי, אפילו המוסכניקים שלי, הצמיגאי, העוזרת הערביה ההיא שהתלוננתי עליה... הבנים שלי, חברי מקהלה, כולם היו שם בשבילי אבל איפה אמא? איפה אמא שתתן לי כתף כשכואב לי?

לרוב אני שמחה שהן רבות. עכשיו בא לי להקיא.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/2/2013 06:27   בקטגוריות אצבע אלוהים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/2/2013 17:14



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)