לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

הרהורים


למי אני כותבת? לעצמי? לכמה חברים? לכל העולם?

 

לפני איזה 6 שנים נכנסתי למקהלה. פעמים רבות הרגשתי שם לא טוב וחשבתי לפרוש. מצד שני שאלתי את עצמי אם אפרוש אז מה אעשה? אחפש מקהלה אחרת? אחפש פעילות אחרת? ואם אמצא כבר יהיה לי טוב? מי מבטיח לי? נשארתי שם. במשך הזמן התחלתי להרגיש שם יותר טוב. מה קרה? שאלתי את עצמי. הרי לא עשיתי כלום. אני אותה דפנה בדיוק. ואז הבנתי שקרו שם דברים שלא קשורים בי כלל. נינוצ'קה עזבה, יותר נכון העזיבו אותה, אני אפילו לא יודעת למה, בדיוק ישבתי שבעה. זו בהחלט היתה בשורה נעימה, המנכלית התחלפה, במקום מישהי לא סימפאטית קבלנו מישהי ממש נחמדה, ממש ממש נחמדה ששיפרה את האווירה ללא הכר. היא לא שולטת ולא מתנשאת, היא כל הזמן שולחת מיילים כך שאין מצב שנחיה באפילה, היא דואגת כמו אמא שיהיה טוב, שיהיה נחמד, שולחת ברכות ליומולדת ותמיד עם קריצה או בדיחה קטנה או חרוז נחמד. ככה בלי להרגיש במקום בוסית קשוחה קיבלנו אמא. היא לא הונחתה מבחוץ. היא היתה חברת מקהלה שקיבלה תפקיד ומבצעת אותו בצורה מעוררת הערצה. קודמתה הלא סימפאטית נדחקה לקרן זווית, אפילו העבירו אותה מסופרן לאלט ומה לעשות הקול היוקרתי זה סופרן ראשון, כך גם הפרידו אותה מחבורת סופרניות קשקשניות, גם הופסקו מפגשים מחוץ למקהלה אצל אחד מהחברים, מפגשים שחצו את המקהלה לטובים יותר וטובים פחות. אפילו המנצח אמר שיש לו עכשיו הרכב איכותי שהוא מרוצה ממנו. אז בשביל כל הניו אייגים, קרו כאן 4 דברים שלא תלויים בי כלל ופתאום המקהלה נעשתה מקום נעים ונחמד. טפו טפו שישאר כך. גם למדתי שלא בכל מקום אני מרגישה רע וזו גזירה משמיים. נזכרתי גם שהייתי בקבוצות בהן הרגשתי מצויין. ריקודי עם, ריקודי עמים, אני אותה דפנה. הנוף מסביבי משתנה. אז כן, אני יכולה להחליף מקום שלא טוב לי בו במקום אחר...

 

7 שנים אני בישרא ולא טוב לי כאן. אם אני כותבת לעצמי זה בסדר. אבל אם אני כותבת לאחרים זה רע. 2 תגובות לפוסט, 4 , 6 . זה לא נעים. יש כאן גם אנשים שעושים לי לא נעים. קבוצות שלמות שמתעלמות ממני, אני לא יודעת על איזה רקע. הם פחות או יותר בני גילי, לא רבתי איתם לא כלום אך הם מתעלמים ממני באופן גורף. יש כאלה שכן רבתי איתם ולרוב אני משתדלת להתעלם מהם ולהתגבר על אי הנעימות מהמצב... אני לא חייבת , לא חייבת להיות במצב כזה. יש מקומות שאני מקבלת בהם יחס יותר טוב. לא חייבת להיות כאן.

 

על העניין הזה חשבתי זמן די רב. ואז אתמול קבלתי משהו ששכחתי כבר מזמן. תגובות נאצה. את זקנה בת 60 מקומטת כמו אקורדיון כתב לי מישהו כמובן ללא שם, מה את עושה כאן תלכי לבית אבות עם חולי אלצהיימר ותשחקי ברידג', תראי לי תמונה שלך כדי שאקיא... אין לאנשים מה לעשות בשבת...

 

אז למי אני כותבת?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 3/3/2013 07:12   בקטגוריות הבלוגוספירה, שורת המקהלה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-16/3/2013 15:54



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)