לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

הדודה מגרמניה


מששמעתי על מצבה של הדודה בגרמניה התקשרתי. הדוד סיפר לי כמעט בדמעות שהמצב רע, היא נמצאת באיזה מוסד, הוא לא יכול לטפל בה בבית, הוא חלש בעצמו והיא כבר לא יכולה לקום מהמיטה, היא שברה כתף במוסד ואמרו שאי אפשר לנתח אותה כי היא חלשה מדי

לא נורא אמרתי. אולי זה לטובה שאי אפשר לנתח. אני עברתי ניתוח באצבע וזה רק הסתבך לי. הלואי ולא הייתי עוברת את הניתוח הזה. אני לא יודעת מה קורה עם הרפואה של היום.

הוא אמר שהיא לא רוצה להיות במוסד הזה והיא רוצה הביתה.

כן, אז היא חזרה הביתה. דיברתי איתה והיא עדיין צלולה לגמרי. מי אמר שהיא כבר לא מדברת?

אמרתי שאני מאוד שמחה שהיא חזרה הביתה. את אבא שלחו למוסד ולא החזירו אותו הביתה. הוא מת שם. המוסדות האלה זה רעה חולה. אבא כל הזמן חטף זיהומים. הוא נכנס במצב גופני די טוב למרות הסרטן וכל הזמן חטף זיהומים. יש בבתי אבות חיידקים כמו בחדר מיון. הוא הלך ונחלש והמחלה התגברה עליו. עכשיו כשהיא חזרה הביתה היא תתאושש. גם אבא היה צריך לחזור הביתה אבל לא רצו להחזיר אותו. הכי טוב זה בבית ואם קשה לתפקד לוקחים עובדת שתלון שם. אני לא יודעת איך זה בגרמניה אבל בארץ לוקחים עובדת עם אוכל ולינה וזה מאוד יעיל. אמא לא רצתה שתהיה שם עובדת אז אבא מת. אם הוא היה חוזר מהבית אבות כמו שהדודה חזרה הוא היה איתנו עד היום.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/3/2013 08:38   בקטגוריות הדודה מגרמניה, אצבע אלוהים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-16/3/2013 15:54



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)