לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

שעתי היפה


עד שהוא הכיר את אשתו היו לי דווקא ימים יפים.

אני זוכרת את הברמצווה של סוסון

זו היתה חגיגה נפלאה

היו כמה פאקים אבל בכללי זה לא הפריע.

בשביל האקס זה היה עסק מביך למדי

הוא בא בגפו מארהב לא רצה לשלם עבור האירוע וזכה ליחס הולם

לשולחן המשפחה הוא לא ישב.

לשולחן המשפחה ישבו ילדי, הורי, אחותי בעלה וילדיה והמשפחה מצד בעלה.

למשפחתו של האקס היה שולחן נפרד

והיה גם שולחן נפרד לחברים של האקס שם הוא ישב

לשולחן המשפחה הצטרף החבר שלי. זה הקטע המביך של האקס

מבחינתי זה היה קטע נהדר

2 גברים סביבי, אחד החבר אחד האקס ושניהם נראים לא רע בכלל.

שמעתי התחרשויות בקהל איזה חתיכים מסתובבים סביבי ולא יודעים להחליט מי יותר מוצלח.

 

האירוע עצמו היה נפלא. חוץ מהקטע של האוכל. ובכלל חוץ מהקטע של הבעלים של המקום. הוא דפק אותי עם האוכל וגם דפק אותי עם ה DJ וגם שילם על זה אחכ כי לא שילמתי לו סכום נכבד. בכללי זה לא הפריע. יצאנו מזה כמו שאומרים. אני הזמנתי אוכל כזה, הוא הביא אוכל אחר, אני הזמנתי DJ עם הפעלות, הוא הביא DJ ששם רק מוזיקה ולא מדבר. התגברנו על זה.

כן, בהתחלה נכנסו האורחים, אני הייתי זוהרת, התיישבנו, אכלנו , סוסון הדליק נרות וקרא את הדרשה, אחרי זה שתיקה מביכה עד ששלומציון שלנו נגשה לDJ. אני לא יודעת מה היא אמרה לו, נראה שהיא בקשה מוזיקה חסידית. ואז כולם קמו, מעגלים מעגלים, סוסון על כסא בשמים שורות שורות מאותו רגע איש לא חזר למקומו, ריקודים בכל הסגנונות. חוץ ממזרחי. ללמדכם שאפשר לעשות שמח בלי מזרחי, עם מוזיקה חסידית רוק, פופ ואף פופ ישראלי.

 

היה נהדר כך אמרו לי, מזמן לא היינו בברמצווה ככ שמחה

 

 

חבל שזה לא נשאר ככה

אפילו חברתי הירושלמית העתיקה את האירוע הזה 1:1

 

 

ברכות לממשלה ה-33

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/3/2013 06:58   בקטגוריות הבעל, יומולדת, סוסון ים, אהבה ויחסים, שלומציון  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/3/2013 01:25



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)