לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

אובמה


וירושלים סגורה ומסוגרת אין יוצא ואין בא.

הגזימו קצת. לא?

סוגרים את נתבג, סוגרים את כביש 1 , סוגרים את מיתחם המלך דויד בירושלים, מלון המלך דויד כמרקחה. מה לא עושים שם כדי לרצות את מלך העולם השחור הראשון. זיקני ירושלים לא זוכרים כדבר הזה. ערוצי החדשות משדרים כבר כמה ימים. העיתונות משתוללת. אני זוכרת שהגיעו לכאן עוד אנשים חשובים. כשהאפיפיור הגיע לכאן הוא התקבל בקריאות בוז. כשפוטין הגיע לכאן אף אחד לא התייחס. נתניהו בקושי קיבל את פניו. אני אפילו לא בטוחה שהיה בנתבג שטיח אדום. נו באמת פוטין פחות חשוב מאובמה? מה זה הקטע הזה.

טוב, כך נראה עבד נרצע כלפי אדונו.

לפני כ-5 שנים גם ג'ורג' בוש הגיע לכאן. הוא גם זכה לקבלת פנים נאה אך האווירה היתה אחרת. אובמה הוא נשיא עויין. אנחנו מתחננים ומתפללים שיאהב אותנו ולא יגרום כאן נזקים. הוא עויין את נתניהו, הוא עויין את המדינה ומה כבר אפשר לצפות ממי שנקרא ברק חוסיין אובמה. הנשיא השחור הראשון, הנשיא המוסלמי הראשון. תגידו לי שהוא נוצרי. אוקיי. תגידו שארהב היא הידידה הגדולה ביותר שלנו. ידידה לא מחזיקה בשבי אדם כמו פולארד, ידידה לא לוחצת עלינו להכנס למשא ומתן כדי להחזיר שטחים, ידידה לא לוחצת עלינו כדי שנקיים את האינטרסים שלה ומתעלמת מהאינטרסים שלנו. הוא בא לכאן ללחוץ עלינו. ישנם רבים שיאמרו שהלחץ שלו מוצדק. אני שואלת אם הם חושבים שהוא באמת צודק או שאנחנו צריכים לדאוג שהוא יאהב אותנו אחרת אנחנו בצרות.

ג'ורג' בוש היה נראה כמו שוטה הכפר. אובמה לגמרי לא. ג'ורג' בוש יצר אווירה ידידותית. אובמה יוצר אווירה מלחיצה. שרק נצא בשלום מהביקור הזה. גם בוש הלך לבקר את אבו מאזן. כל אחד שבא לכאן ומחשיב את עצמו מבקר את אבו מאזן אפילו ריצ'ארד גיר. אז מה התקשורת מדברת על הסמליות שאובמה הולך לשם. גם אובמה הולך לשם. זה הכל. ג'ורג' בוש היה סחבק. אובמה הוא חצי אלוהים או יותר מזה. אגב האם בימי בוש היה איום איראני? היה בכלל מזרח תיכון אחר. כזה שאובמה לא התערב בו. ספרו לי מי מחולל את האביב הערבי.

טוב השעה עכשיו 9:30 נראה מה ילד יום

 

12:13 that's exciting המטוס airforce 1 נוחת, לשמוע את הקריאות ממגדל הפיקוח ממש מרגש. למרות הכל.. לראות את חיילי חיל הים זה מבאס. אולי הבן שלי היה יכול להיות שם אבל זה לא קרה ולא יקרה

 

נאום פרס: שלום. ברוך בואך הביתה

נאום נתניהו: בוא נשים שפם מזויף ונבקר בבתי הקפה

נאום אובמה: הקשר המיוחד בין ארהב וישראל הופך את העולם למקום טוב יותר.

 

מרגיש בבית:

 

תמונת היום

 

 

 22.3 חיבוקים, נשיקות, מחמאות, צחוקים , דאחקות. ביי ביי אובמה. חשבנו שזה עבר בשלום אבל לא

עוד לא משו החיוכים וכבר נתניהו התנצל בפני ארדואן.

עוד לא משו החיוכים וכבר יש הקלות על עזה

נכון, הוא שרמנטי, הוא חתיך אבל הוא חרא.

ואני בשם חיילי חיל הים לא מוכנה להתנצלות הזאת עד אשר התורכי יתנצל על כל נושא המשטים שיצאו מארצו.

אין יחסים חדשים עם תורכיה. אני לשם לא חוזרת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/3/2013 08:59   בקטגוריות אקטואליה, תקשורת  
הקטע משוייך לנושא החם: אביב הגיע, אובמה בא
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/3/2013 08:08



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)