לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

חברה את חסרה




 

לשחורי היקרה שלי.

 

היום הוא היום הראשון של האביב. את נולדת ביום הראשון של האביב. אילו היית איתנו היום היית בת 8. אבל לא זכית. רופא רשלן קטע את חייך. דר דודי מלצר. הוא היה חבר שלנו עד אז והיום אנחנו מנסים לתבוע ממנו את מותך המיותר. רק שקשה מאוד לתבוע צדק. אנחנו צריכים להוכיח שאכן הוא התרשל וכיוון שאת קבורה היום עמוק באדמה אחר כבוד בבית קברות לחתולים אין לנו שום יכולת. את לא היחידה שחורי שהרופא התרשל רק שאצלך היו התוצאות פאטאליות. גם אצל אבא שלי בעצם. הוא נכנס לניתוח כשהוא על רגליו מתפקד מצויין למרות מחלתו וחזר על כסא גלגלים מחובר לחמצן. הוא מעולם לא התאושש מהניתוח רק שאצלו זה לקח הרבה זמן. אמבוליזציה קראו לטיפול הרפואי שהוא עבר. כן, טיפול חדשני, אולי נסיוני. למה שלא ינסו טיפולים על אדם זקן? אז הטיפול נכשל מה יש. גמני עברתי עכשיו טיפול שנכשל. רק שברתי אצבע והיום האצבע עקומה, לא זזה, יש לי כבר כפפת לחץ וגם היא לא ממש עוזרת. לא פיזיותרפיה לא ריפוי בעיסוק לא כפפות, שום דבר לא יישר את האצבע שלי ויחזיר אותה לקדמותה. צריך סבלנות אמרו לי. הרבה סבלנות. וכל זאת כי האמנתי לרופאים והלכתי לניתוח. טיפול חדשני. נסיוני. איך שכחתי מה קרה לך בניתוח ומה קרה לאבא? מה באמת קורה עם הרופאים והרפואה שלנו?

אז מה קורה ככה? אמא של אולגה , סבתא שלך עדיין חיה. היא כבר בת 10. השנה ראיתי שחתכו לה אוזן. זה נורא הרגיז אותי. מי החוצפן הזה שמחליט לחתוך אוזנים לחתולים? כן אני יודעת מה פירוש לחתוך אוזנים. זה לקחת את החתול לעקר או לסרס אותו ולחשוב שעושים טובה לחתול או לסביבה. מי שמכם? מי החליט שעיקור חתולים זה טוב לחתול. סבתא שלך חיה ברחוב 10 שנים המליטה כל שנה, ופתאום מישהו החליט שהיא לא צריכה להמליט יותר. גם את חתולי סרסו וזה מרגיז אותי. היחידה שנותרה ללא פגע היא חתול קטן, 'אחותך' הקטנה. היום היא בת 7. היא בהריון ואם לא אזדרז ואשים לה קולר על הצואר יעקרו גם אותה על גוריה. כן שמעתי שהם עושים זאת. מעקרים את החתולות ומוציאים להם את הגורים , כלומר הורגים להם את הגורים. ועוד קוראים לעצמם תנו לחיות לחיות, צער בעלי חיים ועוד כל מיני שמות של רוח התקופה. שמות שהיה צריך לשנות זה תנו לחיות למות, או אנחנו נהרוג את החיות לטובתם. אני לצערי עיקרתי אותך שחורי. ואני מכה על חטא. שום דבר לא נותר ממך. פעם היו גלולות לחתולים. היום פשוט הורסים את האוכלוסיה שלהם ונותנים לכל המזיקים המכוערים להתרבות.

שלום לך שחורי. את חסרה ותמיד תהיי.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/3/2013 11:35   בקטגוריות חתולים, תאריכים, אצבע אלוהים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/3/2013 14:52



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)