לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

תיקוני דרך


אם לא אתקן דרכי הכל ישאר ככה

איזו דרך עלי לתקן כדי שמשהו ישתנה?

האם לשתות קפה עם סוכרזית כדי לרזות? נסיתי, זה לא טעים

האם להעיז

יש לי משיכה למזיק ויש לי פחד ממנו

אני מקנאה במי שמעיז

אני מקנאה במי שפתאום קם ומרגיש שהוא עם ומתחיל ללכת

ולא רק במי שמחליט לשתות קפה עם סוכרזית

בכל מי שמתאמץ למען מטרה נעלה או לא

כל שינוי גורר אחריו שינוי אחר. לאו דווקא רצוי

אם אתה מוצא עבודה אתה צריך לוותר על דברים שאהבת

או דברים שתכננת

המחשבה יוצרת מחשבות

אני אחלום לנצח

אבל שום דבר לא יתגשם

אם לא אעשה צעד ראשון שום דבר לא ישתנה

לאיזה כיוון לעשות את הצעד הזה?

צעד ראשון להגשים חלום

איזה חלום אני רוצה להגשים יש ככ הרבה

אני רוצה נכדים אני רוצה להיות יפה יותר עשירה יותר, לגור במקום אחר, להסתלק מכאן,

רוצה חיים אחרים ילדים אחרים משפחה אחרת

להיות נשואה לגור בוילה להיות סבתא

להיות נאהבת, להיות פופולארית

צעד קטן לאדם 

רק צעד אחד קטן שיביא שינוי גדול

אבל אני ככ עצלנית

אפילו לקום מהספה לא בא לי

אושר הוא מרחק קצר בין הרצוי למצוי

מחכה לאיזה ניצוץ

ניצוץ שהיה ונעלם

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 3/4/2013 08:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)