לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

מה איכפת


בבריכה של הטכניון פגשתי את שלומציון האיומה. לא יכולתי להתחמק. עשינו בריכות והיא שחתה מולי. עכשיו כשאני חושבת על זה יכולתי להמשיך לשחות ולהגיד לה יפה ביי ביי, אני חייבת לשחות זה כמו פיזיותרפיה ואני לא יכולה להפסיק. אלא שלא כך היה ושתינו נעצרנו על שפת  הבריכה בתוך המים והתחלנו לקשקש.

שלומציון מאוד מתעניינת במשפחה שלי ותמיד איכשהו גוררת אותי לשיחה. כנראה שאני אוהבת את זה. מסתבר שאמא סיפרה לה הכל, את הגירסה שלה לפחות ואני חייבת איכשהו לתקן את הגירסה. הרי היא מוציאה לי שם רע ואני חייבת לתקן אותו.

אז מה היה. בערבוביה

היא אמרה שאמא סיפרה לה שלאחותי יש הרבה כסף עוד בשנת 2003. ואמא היתה ככ מבסוטית ממנה. אבל היא נתנה לנו את הכל ונותרה ללא פרוטה.

ללא פרוטה?? היא נשארה עם המון כסף, ראיתי את זה בחשבונות

אבל אמא שלך אמרה וגם אבא אמר שהם נותרו בלי חסכונות

אז הם אמרו. הם לא חייבים לספר לך את כל האמת ולתת לך דוח מצב כלכלי. היה להם כסף יש להם כסף ואת הכל הם נתנו לאחותי. וזה מרגיז כי יש לה כסף והם נתנו לה עוד ולי לא נתנו כלום. אני צריכה להלחם על כל פרוטה. היה להם מלא כסף ונשאר להם מלא כסף. עכשיו אמא נותרה אלמנה עם מלא כסף. היא עברה לגור והיא שוב קונה לאחותי דירה.

מה איכפת לך אחותך. תדאגי לעצמך. תהיי נחמדה עם אמא שלך אחרת היא לא תתן לך כלום. אני דואגת לך.

התחלתי לספר כמה הייתי נחמדה בליל הסדר, אבל רק התחלתי. היא מסוג האנשים שלא נותנים לדבר, שלומציון, ורק שומעים את עצמם.

שלומציון הביעה בקיאות מפתיעה במצב הכלכלי של ההורים. היא יודעת גם על דברים שאף אחד לא יודע, היא גם מוסרת את הגירסאות ההזויות של אמא כך שאני יודעת על מה אמא מדברת עם אנשים זרים. כן, השיחות האלה נגמרות בחיוך רק אחכ אני מתחילה לעבד אותן.

אז לאחותי יש והיה מלא כסף, רק מה זאת אומרת מה איכפת לי מאחותי? זה הדבר שהכי איכפת לי. 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/4/2013 07:15   בקטגוריות שלומציון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)