לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

על מי הן עובדות?


זה זמן מה ידוע לי שלאמי ואחותי יש חשבון משותף בבנק טפחות.

אם זכרוני אינו מטעיני גיליתי זאת לראשונה כאשר ראיתי מכתב עש אחותי מגיע לכתובת של אמא.

שאלתי אותה מה זה

היא אמרה זה שום דבר

שאלתי אם זה שום דבר למה מכתב מבנק טפחות עש אחותי מגיע אליך?

היא לא ענתה. לא רציתי אז לריב איתה. זה היה בשנת 2009 כשאבא חזר מניתוח, משהו כזה.

שכחתי מזה אם כי על פניו נראה שזה ממצא חמור.

 

לפני כמה חודשים הייתי אצל אמא, עוד בבית הקודם ושוב ראיתי מכתב מבנק טפחות הפעם עש אמא

את לוקחת משכנתא? שאלתי

לא לא

אז מה זה?

זה חשבון שפתחתי כאשר אחותך ובעלה התגרשו. היא גנבה לו את הכסף והעבירה אותו אלי. על שמי.

הממממ חשבתי לי. טוב, אם זה כסף של אחותי והוא על השם של אמא זה יכול להיות שלי... אם אשתוק.

אז שתקתי.

 

רק בויכוח האחרון הזכרתי את זה . הטחתי בפניה שהיא קנתה לאחותי 4 דירות , 3 ב-10 השנים האחרונות והיא גם משלמת לה את המשכנתאות.

ואם אמנם היא טוענת שהיא לא קנתה לאחותי שום דירה אז שתסביר לי בבקשה למה יש לה חשבון בבנק טפחות שהרי היא עצמה לא קנתה שום דירה.

אמא שוב חזרה שהכסף הזה זה כסף שאחותי גנבה מבעלה ובעצם היא שותפה לגניבה.

 

היום אחרי שבוע או שבועיים מאז הויכוח כשלא שמעתי ממנה כלום והיא לא ממני היא מתקשרת

את ברוגז אתי?

לא. את לא מתקשרת אלי.

ולמה את לא מתקשרת אלי?

אני מתקשרת, את אף פעם לא בבית. לא עונה לטלפון. מובן שזה שקר מוחלט . לא התקשרתי אליה כלל.

נכון, היא אומרת, הטלפון שלי קצת מקולקל

אז מה את רוצה? את לא מתקשרת, הבטחת לי איזה רופא בשביל היד....

טוב היא מתחילה שוב להתלונן על אחותי, על החברות שלה, על החבר שלה, על הנסיעות שלה, היא כבר מבטיחה לי שהיא תסדר את העניין הזה עם הכסף שאני ואחותי נקבל את אותו הדבר, והיא לא תקפח אותי, ואחותי חנטרישית ובעלה בחור טוב וחבל שהיא התגרשה ממנו והיא סוגרת את העסק היא מוכרת אותו ואין לה כסף, והיא הדרדרה, נעשתה מגעילה, נכנס לה איזה ג'וק לראש, עם איזה בחורים היא הולכת, והיה איזה אחד שסחב ממנה כספים שלא שמעתי עליו ובלה בלה בלה בלה. ואחרי הכל היא שואלת אותי על החשבון שלה בבנק טפחות מה ידוע לי עליו. אני לא זוכרת. ממתי אני יודעת על החשבון הזה היא רוצה לדעת. אני לא זוכרת. ממזמן. אה, ממזמן, היא  נרגעת. היא אומרת שהיא רוצה לסגור את החשבון הזה כי יש לה יותר מדי חשבונות בנק והיא לא צריכה ויש כאן בירוקרטיה וחבל בכלל שהיא עברה לבית הזה, זה כאב ראש אחד גדול, אני אומרת שזה באמת קשה לגיל שלה. חבל שעברתי, היא אומרת. רציתי מעלית קבלתי גיהינום....

 

למה אני לא מאמינה לה?.....

 

אוקיי אז אני יודעת על החשבון הזה

מכאן

מכאן

מכאן

 

יכול להיות שאלו הם 2 חשבונות. אחד עש אמא אחד עש אחותי. הפעם האחרונה שראיתי את החשבון זה היה עש אמא ב22.7.12 לא כזה מזמן.

אז מה, היא חזרה מסין ומתחילה במשימה הבאה, או המזימה הבאה.....

 

אני חושבת שאני יודעת כבר מה המזימה הבאה. יש לה יותר מדי חשבונות בנק, היא עברה בדיקת צלילות עי הפסיכיאטר של אחותי... בעצם בשביל מה. לא אמשיך לומר מה המזימה אם כי זה די ברור.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/4/2013 19:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/4/2013 12:42



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)