לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

ויכוחים


ויכוחים הם סתם. ככל שאני נקלעת לויכוח בין אם אני משתתפת בו בין אני רק צופה או קוראת אני רואה כמה זה חסר תועלת . צד אחד מנסה לשכנע את הצד השני בצדקתו והצד השני לעולם לא ישתכנע. גם ניבולי פה או מקלדת לא יעזרו. אז מה הטעם. חוץ מעצבים או שחרור אגרסיות זה לא נותן כלום.

אני מסתכלת על הויכוחים שלי עם אמא שלי. האם אי פעם הצלחתי לשכנע אותה שאני צודקת? אני אומרת לה כל מיני דברים. לא עזרת לי כן עזרתי לך את לא באת לבקר אותי כן ביקרתי אותך את קנית לאחותי דירות לא קניתי לה שום דירה וכו. את עזרת לה לא עזרתי לה.

אני מסתכלת על נושאי המחלוקת באינטרנט. נשות הכותל הן מנוולות כותבת מישהי. הן מבזות את ערכי הדת. ככל שמנסים לשכנע אותה שהיא טועה כך היא מתבצרת בעמדתה. כותבים לה שמותר להתפלל בכל מקום גם לנשים, כותבים לה שערכי הדת החשובים לה כלכך זה השפלת נשים והשפלתה עצמה אך היא בשלה. חשוב לשמור על ערכי הדת לא לשנות אותם כדי שבדורות הבאים זה לא יעלם. ואז היא עוברת לניבולי פה. הן מנוולות הן זבל נתעב. ובסופו של דבר אף אחד לא משתכנע. מי שחושב שנשות הכותל הן זבל דבק בעמדתו. מי שחושב שהן צודקות דבק בעמדתו.

עוד ויכוח נפוץ היום הוא צמחונות טבעונות ואכילת בשר. הטבעונים מנסים לשכנע את אוכלי הבשר לעבור לטבעונות תוך שימוש באלימות מילולית. רוצחים טבחונים וכו לא יעזור להם אם יוכיחו מדעית שאדם נולד לאכול בשר. השיניים, הקיבה המעיים הברזל, הויטמינים הכל מותאם כדי לאכול בשר אבל אותם זה לא ישכנע. הם אומרים שטבעונות זו בריאות ומוסריות. להלן דוגמה מהמומלצים של ישרא

נעבור לזכויות ההומואים. חלק יאמר שזכותם להנשא ולגדל ילדים ומשפחה זה גם אבא ואבא או אמא ואמא, חלק יזדעזע מהרעיון. אבל שוב זה נגמר בקללות. הומופובית מסריחה, פרימיטבית חשוכה, כאן לא איראן. גם פדופיל רוצה לאמץ ילד גם כאן יש ויכוח יש לו זכות אין לו זכות

אפילו על שעון קיץ שעון חורף מתווכחים פה בלהט. חלק רוצה שעון קיץ כל השנה כי זה חוסך למדינה חלק רוצה שעון חורף כל השנה כי זה השעון האמיתי ולא רוצים לקום מוקדם בבוקר. גם זה מלווה בקללות ונאצות. פרמיטיבי חשוך ימי הביניים וכו׳

ברית מילה . גם על זה מתווכחים. למול זה טוב כי זה בריא וכאן כמעט כולם נימולים, למול זה לא טוב אין שום הוכחה שזה בריא יותר, להיפך ואין שום זכות לפגוע בגוף התינוק ללא הסכמתו

אז איפה כאן הסכסוך הישראלי ערבי? פשיסט רוצח עוכר ישראל בור ועם הארץ

זה לא נמאס?

מזל ששחררו את גלעד שליט. אמנם עדיין יש ויכוחים בגינו כמו הוא לא מעניין תעזבו אותו בגללו שחררו רוצחים וכו׳ אבל פחות.

באמת שזה נמאס.

בכל ויכוח יש צד אלים יותר ואלים פחות. המתנגדים לנשות הכותל אלימים יותר, הטבעונים אלימים יותר מהקרניבורים, פעילי זכויות הלהטבים אלימים יותר מהמתנגדים, דורשי שעון קיץ אלימים יותר מאוהבי שעון חורף מתנגדי גלעד שליט אלימים יותר. פעם הימין אלים יותר פעם השמאל. די, די לאלימות, זה נמאס שיהיה פה קצת שקט

אולי הגיע הזמן שאתאוורר קצת בחו״ ל.....

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/4/2013 07:35  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/4/2013 10:56



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)