לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

אינטנסיבי 2


כאמור אני בודקת את הכספים מהדודה בגרמניה.

הדודה אמרה שהיא שולחת כל 3 או 4 חודשים

אמא עכשיו אומרת שהדודה שלחה רק 3 פעמים ב 10 השנים האחרונות. היא גם אמרה דברים אחרים וחזרה בה.

כך שאני מאמינה שהדודים שולחים לכאן כספים החל מסוף 2003 כדי לממן לאחותי את השיפוצים וכדי להקים את העסק ההוא ומי יודע בשביל מה עוד.

כל אחד אומר משהו אחר בזמנים אחרים

הדודה אמרה שזה מיועד לכולנו

הדוד אמר שזה לא מעניין אותו מה עשו עם הכסף הזה הוא שלח וזהו. כך שלא איכפת לו שהכספים הלכו לאחותי.

אז הקיצר החלטתי להתלבש על הענין הזה.

עו"ד אחד אמר לי להוציא מהם תצהיר שהכסף היה מיועד גם לי וההורים עשו בו שימוש לרעה.

נסיתי פעם אחת מצאתי שהם על הפנים

נסיתי גם לפני כמה ימים. הם קצת התאוששו והפעם דברתי אתם על זה.

זה לא היה נעים במיוחד.

ענה לי הדוד. שאלתי אותו על הכספים ההם הוא אמר שלא מעניין אותו מה עשו עם הכסף. הוא הוסיף ואמר שאמא ספרה לו והוא לא רצה לשמוע. הוא אמר שזה לא מעניין אותו. הוא אמר שאמא שקרנית ומבולבלת, כל פעם מספרת משהו אחר, פעם היא כועסת עלי, פעם היא כועסת על אחותי, הוא בכלל שמע דברים נוראים שהוא לא מאמין שקורים במשפחה שלנו כמו העסק עם המשטרה...

מה היה עם המשטרה? מתי?

הוא לא רצה להגיד ב2006 אחותי הלכה למשטרה בגלל הבלוג הזה והטיחה בי אשמות שוא אבל זהו. יותר לא היתה משטרה כאן.

הוא לא רצה להגיד. הוא אמר שאולי זה עוד אחד מהשקרים של אמא.

שאלתי אותו אם באמת לא איכפת לו מה עשו עם הכסף, אם הדברים שקורים כאן ככ איומים למה הוא שולח ולא מעניין אותו לאן זה הולך. למה הוא בכלל שולח

הוא אמר שהוא לא עשה שום דבר רע. הוא שולח כסף ובאים אליו בטענות

ואני אמרתי שאני לא ראיתי שום דבר מהכסף הזה.

הוא אמר שזה לא מעניין אותו והוא לא מתערב.

שאלתי שוב למה זה לא מעניין אותו. אני מספרת כל פעם מה קורה איך כל הכסף שההורים חסכו הולך לאחותי כמה דירות כבר יש לה ואני מדברת אל אוזניים ערלות . מגיע לי שיתחשבו גם בי. אני כאילו לא קיימת. אני מספרת ולא מקשיבים, אני מתלוננת ולא מקשיבים, הוא שולח כספים כאילו הכל בסדר, כאילו לא קורה כלום כאילו לא אמרתי כלום..

הוא חזר ואמר שזה לא מעניין אותו. הם אנשים חולים הם צריכים את הכסף הזה וכרגע הוא לא שולח כלום.

התחלתי להבין שבעצם אנחנו מדברים על מישורים שונים. אני מדברת על הכספים שהוא שלח כבר הוא מדבר על כספים שהוא הפסיק לשלוח ומניח שעל זה אני באה בטענות. כאילו אמא שלחה אותי להתלונן. הוא בכלל התיחס לטענות שאני מעולם לא הצגתי כך שנראה כאילו הגורגונות כבר דיברו איתו על דברים אחרים והוא מייחס אלי את זה . טלפון שבור.

הוא התחיל לדבר על האח שלו שהוא לא דיבר איתו 20 שנה ועל האחיין שלו ואשתו והילדים החמודים שלהם שמאוד עוזרים להם עכשיו

לא הבנתי מה הקשר שלי לכל זה

אבל לאמא ואחותי יש קשר לזה. 

היה לו אח שאפילו לא ידענו עליו. לא הכרתי אותו לא ראיתי אותו מעולם. היו לו 2 בנים לאח הזה ולפני שנים רבות הם ירדו לגרמניה. אחרי שנים גם הדוד ירד לגרמניה והתמקם בקרב אחיו למרות שלא היה קשר ביניהם. לא איתו ולא עם הילדים. אנחנו היינו קרובי המשפחה היחידים שלו. והנה האח נפטר ב 30.4.99 ואז התחדש הקשר בין דודי ובין אחייניו. אמי ואחותי קיבלו את זה בעין לא יפה. כיוון שלדודים אין ילדים אני ואחותי היינו היורשות היחידות והנה באים בני אחיו ועכשיו הם יירשו אותם. בן אחד מת מסרטן לא מזמן בגיל 50 ומשהו, הבן השני נמצא כל הזמן בקשר עם הדודים ואף עוזר להם. אמא מאוד לא אוהבת את זה. ככל שהאחיין ההוא עוזר היא רואה את הירושה מתרחקת . היא כל הזמן אומרת עליו דברים לא יפים. לי אין קשר לזה. הוא לא אויב שלי למרות שהייתי צריכה לדאוג על זה כמו אמא אבל אמא ואחותי מדאיגות אותי יותר..

כך שכאשר התקשרתי לברר מה עלה בגורל הכספים שהם שלחו נדמה היה לו שאני באה בטענות על הכספים שהוא נותן לאחיינו שחזר מן הכפור. והוא אכן נותן לו. לאחרונה הוא הודיע שהאחיין יקבל 75% מרכושם ואילו אנחנו נקבל רק 25%. יש להם גם 2 דירות שם בגרמניה, את שתיהן יקבל האחיין ואמא משתגעת מזה. אותי זה בכלל לא מעניין . אני בין כה וכה לא אקבל כלום. אם הירושה תלך אלינו אחותי תקבל את זה ואם הירושה תלך לאחיין הוא יקבל את זה. זה לא לגמרי לא מעניין שכן אנחנו לא אשמים שהדודים בחרו לגור בגרמניה. אנחנו לא יכולים לעזור להם מכאן. הייתי אמורה להכנס למאבק כי זה לא הוגן. אבל בשביל מה לי אם אני יודעת שאם אאבק הכל יגיע לאחותי. אני נאבקת על דברים אחרים. אבל הדוד הבין דברים אחרים. חבל.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/5/2013 06:41   בקטגוריות הדודה מגרמניה, 30.4, הדירה, העסק  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-13/5/2013 11:56



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)