לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

מה היא רוצה עכשיו


שוב הזקנה מצייצת. נושא האוטו מציק לה. כאמור היא בסופו של דבר מסרה לי אותו לשימוש ילדי ועכשיו הוא צריך לעבור טסט. היא לא רוצה לשלם עבור הטסט וגם לא עבור תיקונים. ואני מתכוונת לתיקונים עוד מהזמן שהוא היה אצלה, בשימושה, או בשימוש הילדים של אחותי. לא משהו שאנחנו קלקלנו. היא רוצה להעביר את האוטו של שם אחד מאיתנו. רק לא ברור על שם מי. ולכן לא עשיתי שום העברה.

עכשיו היא מאיימת להחזיר את הרישיון למשרד הרישוי. לא הבנתי איזה רישיון, את רישיון הנהיגה שלה כי היא לא נוהגת או את רשיון הרכב. אם היא מחזירה את רשיון הנהיגה אני לא מודאגת. אם היא מחזירה את רישיון הרכב זה כן מדאיג. אמרתי לה שלא חייבים רשיון נהיגה כדי להיות בעל רכב. היא אמרה שהיא הולכת לעשות משהו והיא כבר יודעת מה לעשות

בטח אחותי ניפחה לה את המוח

 

אם אמא רבה עם אחותי אני מלאך

אם אמא משלימה עם אחותי אני שטן

למרות שאני בעצם לא עשיתי שום דבר מטוב ועד רע.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/6/2013 10:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/6/2013 11:04



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)