לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

לשון הרע


בצר לי פניתי לשלומציון אבל חטפתי כזאת מקלחת...

אמא שלך אוהבת אותך את לא יודעת כמה. כך היא אמרה

באמת? אז למה אני לא יודעת על זה? 50 שנה אי אפשר לטעות

היא אוהבת את שתיכן אותו הדבר. היא נתנה לך יותר מאשר לאחותך. היא נותנת לך 1000 שקל לחודש

כבר התחלתי להצטער שפניתי לשלומציון. כאילו מה חשבתי. הרי היא מתה על אמא. מה חשבתי שאשנה את דעתה על אמא? אמא שטפה לה את המוח והיא קנתה כל מילה. מעניין למה קונים את המילים של אמא ולא קונים את המילים שלי.

את לא יודעת כמה בעלה של אחותך שונא אותך ואיך הוא דיבר עליך. הוא איים לסגור את העסק אם תמשיכי לעבוד שם. ואת הולכת לדבר איתו. אל תתממי את לא הלכת לקחת את הילדים ממנו. את נפגשת איתו. איתו ועם אמא שלו. איך את נפגשת עם אחד כזה? את חושבת שלא יודעים? את כל פעם נפגשת איתו ואת לא יודעת מה הוא עשה לאחותך הוא חסם לה חשבונות ומשכן לה את כל הרכוש. אין לה ממה לחיות . אז אם נותנים לה קצת יש לך מה לומר?

לא פניתי אליך שתתקפי אותי, עניתי, פניתי אליך לעזרה. אני כבר מכירה היטב עת הגירסאות האלה. אין בהן שום אמת. בנוסף אני אפגש עם מי שאני רוצה ואדבר עם מי שאני רוצה. אני לא ראיתי שבעלה שונא אותי. רק היא שונאת אותי. שתיהן.

הוא דיבר עליך בנוכחותה של אימך והיא רעדה מכעס: מה דפנה שלי עושה בפה שלך?

- מה הוא אמר עלי?

-״את תהיי כמו אחותך״

- אז מה אם הוא אמר ככה

- אבל איך את נפגשת איתו? איך את נפגשת איתו?

- אני לא באתי אליך בשביל שתתקפי אותי

- אמא שלך סיפרה לי את הכל. על זה שלא באת לעבודה ב 9:00 והלכת לאכול

- אה, זה מה שהיא מספרת עלי ולזה את מאמינה. אוקיי. מאיפה היא יודעת את זה?

- אחותך סיפרה לה

- אבל היא לא היתה שם. אני הייתי שם ויש לי סיפור לגמרי אחר. למה את מאמינה רק לה?

- היה לך בעל טוב ולה היה בעל חרא. את בגדת בבעלך והוא בגד בה.

- זה מה שאמא מספרת עלי?

- ובקשר לעזרה אמא שלך עוזרת לאחותך רק לפעמים ובכלל לא באה אליה

- אלי היא בכלל לא באה

- כי קשה לה לעלות 3 קומות ובכל זאת היא עושה מאמץ. את לא צריכה לדרוש מאמא שלך לבוא לבקר אותך אם קשה לה. נכון שהיא עוזרת לפעמים לאחותך כי היא עובדת ואת לא. את אף פעם לא עבדת.

- אני אף פעם לא עבדתי???? 20 שנה עבדתי. מה עם מכון וייצמן?

- עבדת שם רק שנה וחצי

מאיפה היא המציאה את כל הדברים האלה, שלומציון? ברור כשמש שאמא ניפחה לה את הראש. הכל ככ לא נכון הכל שקר אבל כשיש גירסה מול גירסה....

מישהו מפיץ איזה שקר ואחכ לך תוכיח. לך תוכיח שאחותי מקבלת המון כסף מההורים, לך תוכיח שהם כל הזמן שורצים אצלה, לך תוכיח שהם כל הזמן מסיעים לה עם הילדים, לך תוכיח. אמא מספרת שאחותי עוזרת לה ואני לא. היא הזמינה אותם לאכול. ואני? אני לא עושה כלום בשבילם. כך אמא מספרת. אבל מי נתן להם תנור כשהיה להם קר, ומי שכנע אותם להתקין מזגן, ומי הזמין לאמא אמבולנס כשהיא נפלה? למה מאמינים לה? ולמה בכלל אמא מדברת ככה על בת שלה? עלי? גם אם זה נכון לא מדברים ככה ובעיקר שזה לא נכון.

בשביל מה בכלל דיברתי עם השלומציון הזאת?

זה היה ב15.4.03. 

 

ועכשיו? האם השתנה משהו?

אמא עדיין מלכלכת עלי. אם לא אצל שלומציון, שכנראה הבינה במשך הזמן מה הולך כאן, אז אצל הדודה בגרמניה.

היא עדיין מתלוננת שאני לא עוזרת לה. ואנשים מקשיבים לה. אני כן עוזרת לה. היא לא עוזרת ולא עזרה לי.

אז אחותי היתה גרה בבית הלבן ואני התלוננתי. היום יש לה 3 דירות כולן מאמא אבל אמא לא עוזרת לה בכלל. רק לי.

ואם מדברים על אותה עבודה אומללה בעסק של אחותי, אמא עדיין תקבל את הגירסה של אחותי ותמשיך להפיץ אותה.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/6/2013 09:35   בקטגוריות שלומציון, הבעל, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/2/2014 07:59



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)