לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

איך קוראים לי.


טוב במקרה הזה זה איך אני קוראת לעצמי. 7 שנים בערך אני בישרא והיו כמה כינויים לי ולבלוג והפעם אני נענית לאתגר של הנושא החם

כינוי הבלוג הראשון היה דפנה מן הסתם. לעצמי קראתי פזית. למה פזית? פזית היה השם שלי בצבא. כך קראתי לעצמי במרכזיה הצהלית. השם הזה גזור מראשי התיבות של סבתי האהובה פז. גם תכננתי לקרוא לבת שלי פזית כאשר תיוולד. בת לא נולדה לי.

הבלוג הזה נסגר עי יריב חבוט ואז פתחתי בלוג חדש. הכל חדש ונוצץ קראתי לו על שום האירוניה שבכך. מן כעס על כך שסגרו לי את הבלוג. הכינוי היה לא חשוב. לא בגלל חוסר חשיבותי בעיני אלא פשוט כל הכינויים שרציתי היו תפוסים. פזית היה תפוס, דפנה היה תפוס, בסוף התעצבנתי ורשמתי לא חשוב . את זה אף אחד לא תפס. משהעירו לי על כך החלטתי לשנות לחשובה מאוד.

לא אהבתי את הכינוי הכל חדש ונוצץ ולכן גם אותו שיניתי להכל חדש ומוצץ. אבל בעקבות איזה אירוע חזרתי להכל חדש ונוצץ. הבנתי שהכינוי הזה כן מתאים לי באיזה מקום שכן אני נוטה לעזוב מצבים שהסתבכו ולהתחיל מחדש. רק עם המשפחה שלי זה לא הולך. גם החלטתי לקרוא לעצמי היפהפיה הנרדמת. לא יודעת למה. אני בלונדינית די נאה וחסרת מעש בדרך כלל. אני גם מחכה שבעוד 100 שנה יבוא נסיך ויציל אותי. אז זה מתאים לי. ויש לי גם אמא מכשפה. זה כבר מתאים לשלגיה או סינדרלה. נכון שהן אימהות חורגות אבל גם אמא שלי היא אמא חורגת למרות שהיא אמי הביולוגית עד כמה שידוע לי. חשבתי גם לקרוא לעצמי הנסיכה רוזלה. אולי זה עוד יקרה.

לאחרונה שיניתי את שם הבלוג למשפחתי וצרות אחרות. נדמה לי שהוא יותר משקף את הבלוג היום. הוא לא חדש הוא לא נוצץ, הנושא המרכזי שלו הוא התמודדות עם בני משפחתי היקרים, זה עוד מההתחלה אבל לא רק זה. אני ביסודי קוטרית ומעדיפה לכתוב על מה שמציק ולא על מה שבסדר. כן, אז היפהפיה הנרדמת כותבת על משפחתה וצרות אחרות וזה נראה לי מתאים ובסדר גמור.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/6/2013 09:24   בקטגוריות הבלוגוספירה  
הקטע משוייך לנושא החם: מה משמעות הכינוי שלכם?
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-22/6/2013 11:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)