לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

תשובות לשאלון השבועי - שאלון מביך על עבודה


נכון שעכשיו החופש הגדול אבל יש מי שממשיכות לעבוד או כאלו שעובדות דווקא בחופש. מה המצב התעסוקתי שלך?
כרגע אני לא עובדת

כמה שעות מהיום שלך את עובדת או עבדת?
כאמור כרגע אני לא עובדת.
עבדתי במגוון רב של עבודות לפעמים יום שלם לפעמים פחות מזה

את מרוצה מהתנאים? מהעבודה? מהשכר?
לא

באילו עבודות הספקת לעבוד?
המון. אני כבר לא זוכרת. אבל אני אנסה
הייתי פקידה
הייתי פועלת
עבדתי במעבדה
עבדתי במרכזיה
עבדתי בשיווק
עבדתי בהוראה

אם היית מנהלת חברה או מקום שבו עבדת היית עושה משהו אחרת? מתנהגת אחרת כלפי העובדים שלך?
לא רואה את עצמי מנהלת חברה

האם התפטרת פעם? למה עשית את זה?
כן, בטח. בגלל המשכורת

האם פיטרו אותך? על רקע מה?
כן בטח המון פעמים
פעם הייתי עצלנית
פעם לא קיבלתי מרות,
פעם הביצועים שלי לא היו מספיק טובים
פעם בגלל יחסי אנוש
ולפעמים אני אפילו לא יודעת למה

אם היית בוחרת עכשיו מקצוע ועבודה חדשים מה היית רוצה לעשות או ללמוד?
אני כבר לא יודעת איזה מקצוע לבחור

את חושבת שהיית יכולה לעבוד מהבית? היית רוצה?
כן, זאת אפשרות

אם היית זוכה בכמה עשרות מליונים ולא היית צריכה לעבוד לפרנסתך - האם היית עובדת בכל זאת?
לא הייתי עובדת חד משמעית

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/7/2013 10:09   בקטגוריות שאלונים, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/7/2013 17:10



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)