לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

חזרנו


נרדמנו קצת עם המשפחה שלי והנה אנחנו מתעוררים. נו מה.

התקשרתי לאמא בנוגע לביטוח רכב, בסוף סידרתי את זה ופתאום היא אומרת לי

יש בעיות עם הדודים בגרמניה

איזה בעיות?

אלזה גונבת את הכסף, אחותך נכנסה לחשבון שלהם בדקה ומצאה שהכסף שהיה אמור להגיע אליה נלקח עי אלזה זה כמה חודשים ( אלזה היא אשתו של בן אחיו של הדוד מגרמניה, אם זה עוזר למישהו)

מה אחותי עושה בחשבון של הדודים מגרמניה?? עניתי

אמא לא ציפתה לתשובה הזאת והתחילה לגמגם ״אה, אם את שומעת על אחותך את קופצת״

נכון, מה היא עושה בחשבון של הדודה מגרמניה? גם לשם היא הגיעה? בכל מקום היא נמצאת

אמא התעקשה לסיים את הסיפור על אלזה. אחותך ראתה שלא מגיע כסף אז היא בדקה לאן זה הולך וגילתה שאלזה לוקחת את הכסף

ואיך אלזה מגיעה לחשבון של הדודה בארץ?

בטח הדוד נתן לה הוראה הדוד הזה, אחותך תיכף תתקשר לאלזה ותתן לה מנה.

שתתן לה מנה, מה את רוצה ממני, אני לא מבינה איך אחותי מגיעה לחשבון הזה... ועכשיו כשאני חושבת על זה מאיפה יש לאחותי את הטלפון של אלזה?

אמא מנסה לשנות את הנושא

אחותך הולכת לחתום על חוזה

איזה חוזה?

חוזה השכירות של הדירה שלי

מה פתאום היא חותמת על החוזה?

היא עושה בשבילי הכל

אני לא מסכימה שהיא תחתום על החוזה את הבטחת שאני אחתום על החוזה השנה. בשנה שעברה היא חתמה, השנה אני עושה את זה

זה הכסף שלי

אז אל תתלונני שאני לא באה לבקר. כל עוד קנית עכשיו דירה בכספך ורשמת את זה על שמה ואת משלמת לה משכנתא, וקנית לה 3 דירות אני לא אבקר אותך ואני לא אעזור לך. אל תדברי אתי בכלל עד סוף ימיך. לא רוצה לשמוע ממך ואת לא מעניינת אותי. אני לא אעזור לך

כאילו שאת עזרת לי

אני עזרתי לך מספיק וזה לא הגיע לך. גם המעט שעשיתי בשבילך לא הגיע לך, ולמה לי לעזור לך אם תמשיכי לטעון שאני לא עוזרת ולתת לה את הכל? תעשי מה שאת רוצה רק אל תדברי אתי ואל תבקשי ממני כלום

את לא בת שלי את לא מתנהגת כמו בת

ואת לא מתנהגת כמו אמא, איזה אמא מתנהגת ככה.....

טריקה. לא נעים לה היא טורקת את הטלפון...

אבל אחכ היא חושבת. מתקשרת שוב. את רוצה לחתום על החוזה? בואי מחר.

אוקיי

אמרתי את זה לאחותך והיא הסכימה

מעניין למה היא הסכימה ככ מהר

 

ברור. היא הלכה בבוקר וחתמה על החוזה בעצמה.

וגם נודע לי שהיא קיבלה זכות חתימה על החשבונות של אמא וגם מושכת משם כספים. כך היא הגיעה גם לחשבונות של הדודה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/7/2013 07:30   בקטגוריות הקומבינה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/7/2013 14:57



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)