לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

סנובית


אחרי שהיא נתנה לי את הצ'ק והחזרתי לה אותו נרגעו קצת העניינים.

אמא ניסתה להוריד אותי מהעניין של דירה בכרמל

בנשר יותר טוב מאשר בכרמל. כך אמרה. בכרמל כולם זקנים. אחותך קנתה דירה באיזור זקן. איפה הילדים ישחקו? בכרמל לא יהיו להם חברים הבן הקטן שלך פורח בנשר בכרמל הוא ינבול

אז למה קנית לאחותי דירה בכרמל?

באמת לא הייתי צריכה לתת לה לגור שם. את רוצה לגור בכרמל. את סנובית. גם סבתא שלך היתה סנובית על שום דבר.

אחותי אם כך יותר סנובית ממני. אני גרה פה בנשר ולאחותי אף פעם לא היה נאה לגור בנשר. לא עשיתי שמיניות כדי לגור בכרמל. ראיתי שאין לי כסף אז באתי לגור כאן. באתי לכאן אחרי מכון וייצמן עם כל המדענים בסביבה באתי לכאן אחרי הקיבוץ האמריקאי ושם גרו כל העליתא של ישראל.דיפלומטים, שגרירים, מדענים בכירים, רופאים, אנשי תקשורת, עודד בן עמי, זאב כהן, זה לא החברים שלך, זה לא תושבי הכרמל המנופחים, זה הטופ שבטופ ואני ויתרתי על כל זה ובאתי לגור כאן. אז אני סנובית??? אין לי כסף אז אני גרה ככה. לא סחבתי ממך כסף כדי לגור בכרמל.

וסבתא שלי? היא היתה אשה תרבותית, אינטליגנטית, משכילה, קראה הרבה ספרים, דיברה הרבה שפות, שמעה מוזיקה קלאסית. היה לה מקצוע מכובד, אז למה היא סנובית על שום דבר?

 

 

2.6.03

 

ת׳ אמת הקטע הזה מבהיר לי למה ככ חרא לי פה. בקטע של המגורים. מאיגרא רמה לבירא עמיקתא. מוושינגטון לנשר. בקטע של העבודה, בקטע של הכל.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/10/2013 08:32   בקטגוריות אמריקה, הדירה, היציאות של אמא, בית החלומות שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/10/2013 11:15



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)