לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

אריק


כשיצאתי ב- 6:15 לחזרת המקהלה הוא עוד היה חי לגמרי

כשחזרתי בסביבות 11:00 בלילה האינטרנט היה מוצף: אריק איינשטיין לקה בליבו, אריק איינשטיין מאושפז, אריק איינשטיין מורדם ומונשם, אריק איינשטיין במצב קריטי. בקרוב תצא הודעה מבית החולים...

לרגע חשבתי שזה ספין, גם על אייל גולן יצאו ספינים. אמרו שהוא הצטרף למעריב, אריק.  אבל כשאמרו שתצא הודעה מבית החולים כבר היה ברור איזו הודעה זו תהיה.

לרגע דימיינתי את איתן הבר מודיע בתדהמה ואת המוזיקה ההיא מערוץ 2 מלווה את רצח רבין

ואחרי 5 דקות יצא אורי ברבש בהכרזה על מותו ואין מי שישיר לנו יותר.

עוד כמה שנים ישאלו איפה היית כאשר אריק איינשטיין מת. אני? אני הייתי ליד המחשב בבית.

אריק. נעים זמירות ישראל . האיש שכולם אהבו איננו איתנו יותר. יש מישהו שלא אהב את אריק איינשטיין?

ליוויתי אותו כאן ביום הולדתו ה-70

ובחגיגה שעשו לו חצי שנה אחרי. חגיגה שהוא לא השתתף בה

והיום לצערי נלווה אותו בדרכו האחרונה רגע לפני חגיגות ה-75 .

מלהקת הנחל , סלאח שבתי, שלישית גשר הירקון, החלונות הגבוהים, חבורת לול ושבלול ולבסוף לא יוצא מהבית

 

 

עם גאולה נוני מתוך סלאח שבתי, אריק בתפקיד זיגי החתיך, לי ולך

 

 

 

 

איינשטיין החליף סגנונות ומקצבים. באמצע שנות השישים הוא זנח את שירי ארץ ישראל היפה והטובה לטובת הרוק

 

 

מכופף הבננות, אני רואה אותה בדרך לגימנסיה , הבלדה על יואל מוישה סלומון וכו'

 

 

בחבורת לול הוא בין השאר חזר למקורות

 

 

וגם הקליט מערכונים בלתי נשכחים כמו חידון התנך

 

 

ב1982 עבר תאונה קשה ונעשה קצת מלנכולי

 

 

וכמו פרדי מרקורי מקווין שעדיין חי אריק איינשטיין ילווה אותנו עוד שנים רבות

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/11/2013 08:07   בקטגוריות אקטואליה, שירים שאני אוהבת  
הקטע משוייך לנושא החם: אריק איינשטיין נפטר
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/11/2013 01:33



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)