לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

ליאורה עופר


ליאורה עופר היום היא טייקון מס׳ 4 כשלפניה עומדים תשובה, לא זוכרת מי ושרי אריסון. היא למעשה האישה השניה העשירה בארץ.

אני מכירה את ליאורה עופר, לא ממש, לא מקרוב, היא בת גילי פחות ויותר ובת מחזור שלי פחות או יותר ולכן נתקלתי בה בעבר במסיבה אחת או 2, אחת מהחברה. קראו לה ליקי והיא למדה עם א׳ חברתי. א' לא אהבה אותה, לא יודעת למה אבל היא היתה טיפוס די חביב ודי פופולארי. באותה תקופה של מסיבות לא היה ידוע לי מי היא או לאיזה משפחה היא שייכת, מי הם הוריה וכמה כסף יש להם. זה לא היה רלוונטי...

אבל היום גדלנו התפזרנו הלכנו לדרכנו, רבים עזבו את חיפה ורואים עצמם תלאביבים מלידה יש כאלה שהתפרסמו , רבים לטובה.... רק לחשוב שפעם הלכתי למסיבה עם טייקון מס׳ 4... וגם לטייקון מס׳ 4 יש בעיות כמו שלי והכוונה למלחמת הירושה עם אחיה. רק שהסכומים הרבה הרבה יותר גדולים ואף אחד לא נמצא מתחת לקו העוני או מתקרב אליו, כמוני. אצלי זו מלחמת הישרדות. אצלה אני לא יודעת מה זה מעולם לא הייתי טייקון או בת של טייקון או שייכת למשפחת טייקונים אבל כמו שאמרו בחדשות אולי היא הרוויחה הרבה כסף במאבק נגד אחיה אבל את אחיה היא הפסידה. וכך גם אנחנו. אני לא יודעת מי הפסיד יותר היא אותי או אני אותה. שתינו הפסדנו. במלחמות יש רק מפסידים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/12/2013 07:42   בקטגוריות אנשים, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)