לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

8 שנים


8 שנים היום מאז נכנסתי לישרא

8 שנים, בדיוק אותו יום אריק שרון עבר אירוע מוחי.

אני זוכרת שעוד באותו בוקר דיברו על צינתור. כל התקשורת היתה צינתור צינתור צינתור צינתור צינתור. עד שזה יצא לע מכל החורים. מה זה צינתור, איך עושים צינתור, כן כמו שהתקשורת יודעת. ואללה השתגעתי. אבל לא היה צינתור. בערבו של יום לקה אריק שרון באירוע מוחי וכל התקשורת המירה את הצינתור באירוע מוחי. אירוע מוחי אירוע מוחי אירוע מוחי. כך כמה ימים. ישראבלוג היה בשבילי מקום לא מוכר, עדין לא הכרתי את כולו לא את האפשרויות, לא את העיצוב אבל נתקלתי אז בנושא החם. הכל היה מלא אריק שרון אריק תחזור אריק תחזור מתגעגעים. אני לא כתבתי מילה על אריק שרון למרות שלרוב אני מרגישה מחוייבת לאקטואליה. איך זה שאריק שרון עבר אירוע מוחי ואני מתעסקת עם המשפחה שלי. פויה. לא יפה. כן יפה. חשבתי כמה האנשים פה מטורפים אם הם באמת חושבים שאריק שרון יצא בשלום אחרי אירוע שכזה.

אז 8 שנים אני כאן, מסתכלת אחורה על עצמי בעיניים של היום. כן, הייתי מוטרפת מכעס כשהגעתי לכאן, הייתי בלב הסכסוך המשפחתי הזה, אחרי 4 פרשיות עיקריות, פרשת העבודה והפיטורים, פרשת הבת שנולדה לה והעזרה שהופסקה לי בעקבותיה, 2 מכות בפעולה אחת כאשר היום כבר ידוע לי שאחותי ביקשה שלא יעזרו לי וקיבלה, פרשת הדירה והגירושין שלה, פרשת 2003 ואחרי זה פרשיות המאהב. שאלתי את עצמי מה היא רוצה ממני, במשך השנים קיבלתי תשובה. היא כועסת שעזרו לי ולה לא. שקנו לי דירה ולה לא, שעשו לי חתונה ולה לא. ובעצם אחרי שחזרתי מארהב בעקבות התאונה גם עזרו לי והיא מאוד לא אהבה את זה. וכך היא החליטה להוציא עלי חוזה, להסיט עת כל המשפחה אחריה והיא הצליחה, כולם נהרו אחריה ושכחו אותי, כולם נתנו לה הכל ולי כלום... הטענות שלה לא היו צודקות אך היא הצליחה לשכנע את ההורים. וכן, אני באה לארץ אחרי תאונה כזאת של הבן ונתקלת באחות כזאת שפעם היתה חברה שלי. זה לא נכון שלא עזרו לה. גם לה קנו דירה, אבל היא נאבקה על זה. לעומת זאת הם עזרו לה לנסוע לחול, פעם לטיול עם החבר שלה ופעם לרדת מהארץ עם החבר שלה. אני הייתי אז מתה לנסוע לחול לראות עולם אבל אמרו לי קנינו לך דירה מה את רוצה יותר. רוצה חול. לא רוצה דירה. לא ביקשתי דירה. כשהיא ראתה עולם אני ישבתי בחדר העלוב הזה במעונות ברחובות וקנאתי. ככ קנאתי, היא כבר הספיקה להיות בסנטוריני, איטליה, גרמניה אוסטריה ארהב כשאני עוד לא זכיתי לעלות על מטוס. אבל זהו שלה נצרב בזכרון שהיא מקופחת...

כן, הגעתי לישרא בלב הסכסוך אחרי 4 פרשיות. מכל פרשיה היה אפשר לצאת כדי לסיים אותו אבל ברור לי שהיא לא רצתה לסיים ואז אחרי שפיטרה אותי, אחרי שילדה בת בתאריך התאונה של בני, אחרי שההורים הפסיקו לעזור לי ושרצו אצלה בבית, אחרי שקנו לה דירה וניסו להסתיר ולהכחיש, אחרי שהיא התגרשה ועשתה כל מיני קומבינות עם המאהב היא החליטה להטפל לבן שלי ולהרוס לו את היומולדת. עד אז לא ממש הגבתי לכל מה שהיא עשתה, או שכן, אבל עכשיו נשבר לי לגמרי ופתחתי בלוג. זה היה בשבילי כמו להכניס לה סטירה מצלצלת. נהניתי כך לספר להשמיץ לקבל תמיכה לקבל חיבוק , אמנם לא רק חיבוקים, גם נאצות, אבל חיבוקים זה יותר חשוב, ואז היא גילתה את הבלוג סגרה אותו וכך הבלוג היה הפרשיה החמישית שארכה בערך שנתיים. זו היתה עלית מדרגה מקודמותיה, היו צווים היתה משטרה היה גישור היה משפט היתה באמצע מלחמה שבה ההורים מילטו אותה למרכז ואותי הפקירו לקטיושות , תחושה שהם רוצים להפטר ממני ואחרי שזה נרגע היו נסיונות של אמא להחזיר אותנו להיות שוב חברות בצורה מטופשת ביותר. בסוף אמא האשימה אותי שאני לא רוצה להיות חברה שלה ואף הענישה אותי בכך שהדירה את רגלי מחגיגות ה-80 של אבא... כשאחותי היתה בת 50 נסיתי לשים סוף לסכסוך אבל זה לא הצליח. וכך עד היום זה רק הולך ומחמיר. אבא כבר מת, אני לא מדברת עם שתי הגורגונות והיא עומדת להגשים את משאלתה להשתלט על כל הרכוש. יש לי תסריט אולי אמיתי ואולי הזוי שהיא מנסה להפטר מההורים כדי לזכות בירושה. אני בשלב זה החלטתי לנתק את עצמי מכל החרא הזה עד כמה שאפשר...

...ושוב היום 8 שנים אחרי אריק שרון שוב עולה לכותרות. התקשורת שוב אריק אריק אריק אריק. אם הוא ימות התקשורת תשתגע עוד יותר ואני שונאת אותה. את התקשורת. זה הגוף השנוא עלי ביותר במדינה.. תקשורת שמאלנית מוטה ומברברת בלי סוף. איכסססס

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/1/2014 07:13   בקטגוריות אקטואליה, תקשורת, משפחה, הבלוגוספירה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-5/1/2014 10:22



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)