לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

דיבה רעה


היא תספר עלי כל מיני דברים, אמרתי לעצמי אחרי שהיא פיטרה אותי. היא עושה הכל בעורמה. היא מחייכת אלי ותוקעת סכינים . אין לי שום הוכחה שהיא אכן זרקה אותי מהעבודה. אך בלבי אני יודעת שהיא עשתה את זה.

ואכן זמן קצר אחרי המקרה כבר שמעתי שזרקו אותי כי לא באתי בזמן ואכלתי בזמן העבודה.

לא, לא היא הפיצה את זה , אמא הפיצה את זה. ובכך הפכה אמא לשותפה לדבר.

אמא אף אמרה לי את זה. ואני שאלתי אותה. אני אשת מכירות. תפקידי להסתובב בשטח ולמכור את העסק שלה ואת מוצריו. לא מתפקידי לבוא בזמן. ואין שום מניעה שאלך לאכול. בעלה אמר לי לא לקנות אוכל אלא ללכת לאכול בחינם אצל חבר שלו. תפקידי הוא למכור ואכן מכרתי. העסק שגשג לא רע ושינה פניו אחרי לכתי. אני מלאתי את תפקידי בחריצות וביעילות. העסק הפך אימפריה. הכל עלילה. אני כן באתי בזמן. אבל למה את מפיצה את זה? את בכלל לא היית שם.

אך דבר לא עוזר. מאז ועד היום אמא מוציאה דיבתי רעה.

10 שנים אחרי כתבתי לה את המכתב הזה

שלומציון צעקה עלי שאני לא באתי בזמן והלכתי לאכול ולכן הפיטורים מוצדקים

ועד היום אמא אומרת שהיא מקבלת את הגירסה של אחותי כי לא הוכח אחרת.

אבל היא עצמה יודעת שאני בניתי לה את האימפריה

לך תוכיח שאין לך אחות כך אומרים

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/1/2014 07:46   בקטגוריות עבודה, שלומציון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)