לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

משהו רקוב בממלכת דנמרק


אני אוהבת את הבלוג שלי. באמת. וגם את הסיפור הזה שאני מספרת . לי. לכם. עוד מעט אני משלימה אותו. כך קטעים קטעים, עוד חתיכה בפאזל. 

אז גם היום יש לי אחת כזאת.

 

היא היתה בעננים והרגישה בעננים. תחושה של כל יכולה, מזכירה קצת את יוסף הצדיק וחלומו על השליטה בכוכבים שכל גרמי השמים משתחווים לו. אך כמו יוסף הצדיק גם לה חיכה משהו בפינה.

היא יצאה לחופשת סקי. מישהי התקשרה לבעלה וסיפרה לו שהיא מנהלת רומאנים. היא תהתה מי זאת המלשינה.  הרי כולם ידעו שהיא מנהלת רומאן חוץ מהבעל. לכולם היא סיפרה שהיא מנהלת רומאן והיא רוצה להתגרש ואפילו כבר פתחה בהליכים. רק הבעל לא ידע שום דבר ולדבריה הגיב באדישות לכל הסיפורים האלה. היא סיפרה לי אז הכל. גם אני הגבתי באדישות. אחרי איך שהיא מתנהגת אתי מה היא מצפה.... הטלפונים האנונימיים האלה נמשכו ונמשכו עד שהבעל הפסיק להיות אדיש. היה שמח......

לא. לא אני הייתי המלשינה. היא חשדה ברבים. היא חשדה שזו אשתו של ינקלה, זו למעשה היתה יכולה להיות כל אחת. היא הרי סיפרה לכל החברות שלה על בגידותיה, היא סיפרה גם לי, גם לאמא, זו יכלה להיות אשתו של המאהב, או אחת מהמאהבות האחרות שלו, שהרי היא לא היתה היחידה כמו שהוא לא היה היחיד. חשבתי להלשין. זה הגיע לה אך זו לא הייתי אני. מי זו היתה? על כך בפרק הבא

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/1/2014 08:57   בקטגוריות המאהב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/1/2014 09:01



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)