לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

עכשיו אני אדבר


כשנמצאים בתוך הליך משפטי צריך לשתוק. כך אומרים.

כך אמרו לי בקשר לתאונה של סוסון. אל תדברי עם אף אחד אמר העוד. זה היה קשה עד בלתי אפשרי. אבל ככה זה. כל מילה יכולה להועיל לצד השני. מאוד קשה לא לדבר על זה. חברים שואלים מה נשמע ואני צריכה לשתוק, ואולי אפילו להתנתק מחברים בשעה שככ צריך אותם. לא עמדתי בזה. השתדלתי לסנן... לא יודעת אם זה הועיל או הזיק. בכל מקרה קיבלנו פיצויים לא נורא גבוהים, כעסתי אך היום אני רואה כמה העבודה שלו היתה מעולה. יש מקרים בהם לא מוציאים שום דבר. גם מקרים קשים ביותר....

 

צריך לשתוק  כך אמרו לי גם בקשר לאצבע. התחלתי הליך משפטי, פניתי לעורכת דין היא אספה חומר ובמהלך הזמן ראיתי משהו שהקפיץ אותי. רציתי לפרסם אותו אבל אמרו לי שששש. לא אני לא יכולה לשתוק. מה גם שעורכת הדין החזירה לי את התיק. היא לא רואה כאן שום רשלנות רפואית. ניתוחים כאלה נעשים, הם פרוצדורלים ומותרים, מבחינה משפטית מותר לרופא לפגוע בחולה אם הוא נהג לפי כל הכללים גם אם מידת הנזק היא רבה. כן, זה מרגיז ולא הוגן אבל זה החוק. אז אני אדבר. עכשיו אני אדבר.

 

לפני כמה זמן התפרסמה כתבה  על הצוות הרפואי שטיפל בי. המחלקה האורתופדית בבית חולים כרמל. למראה שיר ההלל הזה ממש נרעדתי. דר רונית וולשטיין היא שביצעה בי את הניתוח. ממש מקור לגאוות יחידה. במיוחד הקפיץ אותי המשפט הזה

 

 

 חלק מהעבודות האקדמיות שהוגשו והתקבלו בספרות המקצועית בעולם נכתבו ע"י דר' וולשטיין מיחידת כף היד בכרמל, שעובדת כעת גם על מחקר חדש בתחום הטיפול בשברים בשורש כף היד באוכלוסיה המבוגרת תוך שימוש בכפפות לחץ מיוחדות המותאמות אישית לחולה. המחקר מתקיים במחלקה האורתופדית במרכז הרפואי לין ושותפים לו גם צוות היחידה לריפוי בעיסוק בלין.

 

 

 

 

אהה, היא עורכת מחקר ואני שפן הנסיונות שלה כביכול.  לא היה לי שבר בשורש כף היד אך היא ביצעה שם ניתוח. היא אמרה לי כך כשאני על שולחן הניתוחים שיש איזו אנומליה בשורש כף היד וצריך לנתח. היא קראה לזה בסיס אצבע 5 . ורשמה שזו אבחנה לפני ניתוח למרות שלא היתה שום אבחנה כזאת בשום מקום. רק אצלה. דקה לפני ניתוח. שאלתי פעמים רבות איך זה הגיע לשורש כף היד, אמרו לי שניתוח כזה הוא עבירה פלילית ותקיפה שכן זוהי הרחבה לפי מונח משפטי וכל עוד אין סכנת חיים ואין הסכמה ואבחנה אין צורך בהרחבה. כן היא ניתחה אותי בשורש כף היד שלא לצורך, פגעה לי באצבע 5 שלא לצורך ואכן קבלתי כפפת לחץ שאינה פרוצדורלית. רק חלקר מניסוי...

 

זה לא קייס חזק אמרה לי עורכת הדין והחזירה לי את התיק. יש לך קייס אמר הרופא הנייטרלי שבדק אותי אבל את חוות הדעת שלו טרם קיבלתי.

אז אני מדברת. אני לא יודעת אם זה יועיל או יזיק אבל דר וולשטיין ראויה לכל גנאי. לא לפרסים. ולפני שמחלקים לה פרסים כדאי שיראו איך נראות תוצאות הניתוח שלה

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/2/2014 08:21   בקטגוריות אצבע אלוהים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/2/2014 16:54



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)