לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

דיפ ברבל


 הייתי שלשום בהופעה של deep purple

צבטתי את עצמי אם זה אמיתי. אם זו אמנם להקת הרוק הענקית ההיא שמוכרת לי עוד ממצעדי הפזמונים כשהייתי תלמידת תיכון ולצליליה הייתי רוקדת במועדונים. הכיתוב על מערכת התופים לא נתן מקום לטעות . זו אכן להקת deep purple או סגול כהה כפי שקראנו לה אז ולפני עומדים איאן גילן האגדי, רוגר גלובר, איאן פייס מההרכבים הקודמים ונפקד מקומם של ריצי בלקמור וגון לורד שהלך לעולמו לפני שנתיים מהמחלה האיומה ההיא. כולם כבר לא צעירים כשהיו. רעמת השיער המפוארת של איאן גילן התחלפה בשיער שיבה קצוץ וקצת קרחת אבל הקול אותו קול והרעש אותו הרעש.

לי יש רומאן ארוך עם הלהקה הזאת. בצעירותי שנאתי אותם. אבל ממש. שנאתי רוק כבד כפי שאני שונאת היום מוזיקה מזרחית שהרי חייבים לשנוא משהו. איך שנאתי את השיר הראשון שלהם Hush Hush ,פשוט לא יכולתי לסבול אותו. ככ מכוער, בלי מנגינה סתם צרחות, אני אוהבת מלודיות, שירי אי , מוזיקה קלאסית, פופ רך, מה לי ולדבר הזה

 

 

כשהכרתי את בעלי הוא אמר שהוא אוהב את סגול כהה וכלל להקות רוק כבד, לד זפלין, black sabbath ועוד. אוי לא אמרתי לעצמי והרי לנו עוד סיבה למחלוקת. אני לא אוהבת רוק כבד ואת הלהקה הזאת סגול כהה אני שונאת במיוחד אבל אז הוא נתן לי לשמוע את זה

 

 

wow זה ככ יפה, ככ שונה....

ואז התחלתי לאהוב אותם, לא מיד רק לאט לאט, כאשר הם ערכו קונצרט לתזמורת וללהקת קצב, והביאו יצירות כמו אפריל או כמו זה

 

 

איאן גילן במיטבו, נכבשתי כליל. הלהקה המרעישה הזאת מורכבת ממוזיקאי על. כולם בעלי הכשרה קלאסית שהעדיפו לשיר משהו אחר ולאט לאט הראו את הכשרון שלהם. גון לורד בכלל אהב את באך, איאן גילן השתתף גם בהרכבים נוספים והיה הסולן של אופרת הרוק הנהדרת Jesus Christ Superstar

 

 

ועכשיו הם כאן. פעם שלישית או רביעית שהם כאן. היו כאן גם ב2008, 2011, וגם בשנות השבעים, גון לורד כבר מת, עכשיו אני לא אפספס אותם. לא לא. כן, הם הזדקנו, אבל עדיין מרעישים כהוגן ומרעידים את אמות הסיפים. את השירים השקטים והיפים הם לא נתנו. אולי בכלל מותו של גון לורד, האיש הקלאסי שלהם. רוב הקטעים לא היו מוכרים. לקוחים מתוך אלבומים חדשים. כן, הם ממשיכים ליצור אבל זה כבר לא מגיע אלינו. אנחנוו תקועים יותר בביצה המקומית אבל את זה לא פספסנו

 

 

וכך התרשמו בנענע10 מן ההופעה. יש בזה משהו

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/2/2014 07:21   בקטגוריות מוזיקה, הבעל, אני הייתי שם  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/2/2014 20:40



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)