לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

תשובות לשאלון השבועי - לכבוד תענית אסתר


נסי לדמיין את עצמך בדיוק אותו דבר רק לפני 50 ו-100 שנה. איך זה נראה?
לפני 50 שנה הייתי בת 10 אז אני יכולה לספר איך אמא שלי היתה. בגיל 10 אמא שלי ניסתה לצאת לעבוד וזה לא ככ הסתדר לה עם מטלות הבית ומחלות הילדות שלנו. לא היו מטפלות, אמא שלי נאלצה להשתמש בשירותיה של אמא שלה שלא ממש ששה להיות בייבי סיטר. בסוף פיטרו אותה. היה קשה בבית, עברנו דירה , היו הרבה חובות, המשכורת של אבא לא הספיקה ואמא חזרה הביתה. לא היה אז ככ מקובל שאשה עובדת. אמהות ספגו ביקורות קשות והילדים נקראו ילדי מפתח. היום מי שבוחרת להשאר בבית סופגת ביקורות קשות.
לפני 100 שנה? טוב זה שווה פוסט. בהזדמנות

האם את מסופקת להיות משוייכת למין הנשי? היית מחליפה אם הייתה לך אפשרות?
ודאי שאני מסופקת. לא רוצה להחליף. ממש לא בא לי להיות גבר

את מרגישה בנוח עם נשים אחרות? מה שונה ביחס הבסיסי שלך לנשים ולגברים?
ככה ככה. נשים הן רעות, קנאיות, שקרניות, מתוחכמות, גברים זה עם יותר נעים רק שיש להם יותר מדי סקס בראש. תמיד יש בסביבתם מתח מיני לטוב ולרע. בעיקר לטוב.

מהם תחומי עניין שהם לדעתך "לנשים בלבד"?
מחזור הריון לידה הנקה בגדים אופנה דיאטות מראה חיצוני זה מחוץ לתחום לגברים. הנקה אפשר להמיר בבקבוקים ואז גם הגבר יכול להאכיל את התינוק, גבר שמתעניין בבגדים ואופנה זה לא גבר. תסלחו לי כן? אני מעדיפה את הגבר המרושל. וגם שיוציאו את הבעל מחדר הלידה. ממש לא לעניין שהוא יהיה שם

את מרגישה שהעיסוק בתחומים שנחשבים נשיים מגבילים או מעצימים אותך?
לא. אני עוסקת גם בתחומים שנחשבים גבריים מכוניות, נהיגה, מוסכים, תיקונים, וגם בתחומים נשיים בית בישולים ילדים בגדים איפור מספרה כך ששום דבר לא מגביל אותי או מעצים אותי

מה התחום בו את מרגישה שאין מספיק שוויון בין נשים וגברים ושזה מפריע לך באופן אישי?
משכורת. מרגיז אותי שעל אותה משרה גברים מקבלים יותר

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/3/2014 08:25   בקטגוריות שאלונים  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-14/3/2014 02:19



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)