לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

בגידות


היא אמרה שאין אדם שלא בגדתי בו. אני לא אתנצל על כך ולא אכחיש. זה פתטי אבל מי שמדבר על בגידות....

היא בגדה בבעלה הראשון עם ההוא מאילת

היא בגדה בהוא מאילת עם המרוקאי

היא בגדה במרוקאי עם בעלה השני

היא בגדה בבעלה השני עם המאהב במשך 10 שנים עד שזרקה את בעלה כדי להיות עם המאהב

היא בגדה במאהב עם ינקלה

והיא מדברת על בגידות

מאז שהיא התחתנה תמיד היו 2 גברים בחייה והיא מדברת על בגידות

ולא רק בתחום הזה היא בגדה.

גם בי היא בגדה. היינו חברות, היא סיפרה לי על כל מעלליה עם המאהב , עם הריונות מחוץ לנישואין , חיפיתי עליה, ליוויתי אותה להפלות שלה, ובסוף היא זרקה אותי מהעבודה. ואולי זו התחושה הקשה שזה הוביל. פעמים רבות פיטרו אותי. אבל אף פעם לא פיטרה אותי חברה שלי, אחות שלי, זאת שמספרת לי הכל ואני אוזן קשבת שלה, מי שגדלה אתי באותו חדר בשעה שהייתי במצוקה בגלל הבן שלי ואת העסק שלה הקפצתי לשחקים. כן אני סידרתי לה אימפריה, אני סידרתי לה את כל החיים , לה לבעלה ולילדיה היא זרקה אותי והיא מדברת על בגידות

גם באבא היא בגדה. הוא הפך לאיש סודה, נתן לה הכל והיא זרקה אותו לבית אבות לתשושי נפש

ועכשיו היא בוגדת באמא. אמא שבשבילה היא היתה אלוהים. זורקת את אמא לבית אבות ונוסעת לה לחופשת סקי משאירה אותה לאנחות ללא תרופות בידיעה ברורה שאני לא אזניח את אמא למרות הכל.

היא מדברת על בגידות.

ייצור ככ שפל ובוגדני כמוה עוד לא ראיתי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/3/2014 07:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/3/2014 09:51



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)