לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

אביב


היום הראשון של האביב. אווופס. היום השני של האביב. אתמול היה היום הראשון. אפילו את זה פספסתי. החורף חלף עבר, בלי שאשים לב אפילו. ועכשיו כבר אביב. רגע רגע, באמת נגמר כבר החורף? ככ מהר? לא הספקתי להרגיש. איזה חורף עקר. מכל הבחינות. אין גשם, אין כלום הכל התמסמס לי בין האצבעות. היו לי כל מיני תוכניות שום דבר לא הלך. וכבר עבר החורף ובקרוב יגיע קיץ וצריך לתכנן אותו לפני שגם הוא יעבור בלי להרגיש.

טוב. אז היום אביב. שוויון בין היום והלילה. שבוע הבא שעון קיץ. עוד לא הספקתי להתעורר באור וכבר מחזירים לי את החושך. נו מילא.

טוב. העולם חוגג אביב. 

כך חגג גוגל

 

 

 

הפאגנים חוגגים את אוסטרה, הפרסים חוגגים את נורוז. אפילו הטוכעס לייקער הזה פרס ברך את האיראנים. אני לא מבינה את זה  אתה בא וטוען שהם רוצים להשמיד אותך ואתה מברך אותם? מילא אובמה. איכס הפרס הזה. גם הבהאים חוגגים את ראש השנה והאמת אני צריכה לאחל שנה טובה לאחת מחברות המקהלה שהיא בהאית. אני כהרגלי בשנה האחרונה מספרת על השפעות פאגאניות ואכן גם כאן יש . אצל הפאגאנים חוגגים עם ארנבים, ביצי ציפורים, וגם עושים נקיון פסח להיטהרות וגם מבחינה לשונית יש השלכות. אוסטרה אולי עש אשרה אישתר - האלה הכנענית, אסתר המלכה , חג הפסחא שנקרא באנגלית איסטר easter וגם בו נהוג ללבוש לבן ולשחק בביצים וארנבים. ביצי ציפורים הלו. לא התכוונתי לביצים אחרות, ואולי גם אוסטריה באה עש אוסטרה ואולי גם אוסטרליה.... לא אוסטרליה לא. באוסטרליה מתחיל שם הסתיו ולהם יש דודל כזה

 

 

והיום מעניין אותי אוסטרליה, כי הבן שלי שם ואצלם בכלל חוגגים את מאבון. שיוויון בין יום ולילה, אצלם הימים מתקצרים אצלינו מתארכים, אין סיכוי שאסע לשם עכשיו. רק שנה הבאה. אם הכל ילך בשלום לא כמו השנה האיומה הזאת. יש לו מספיק בגדים לבחור?

והיום בגוגל יש בכלל דודל כזה

 

 

 

עוד על יום שיוויון האביב כאן. כדאי לקרוא

על אוסטארה ושאר החגים אפשר לקרוא כאן ו כאן

נראה לי שהדודל האחרון מקלקל לי את הפוסט

אביב שמח

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/3/2014 08:17   בקטגוריות תאריכים, חגים  
הקטע משוייך לנושא החם: אביב הגיע!
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/3/2014 17:40



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)