לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

שינויים קטנים


שינויים קטנים הם לעיתים מעצבנים ומשנים איכות חיים.

קחו למשל

1. הבריכה של הטכניון

עד היום הייתי באה מידי פעם לבריכה של הטכניון, הולכת לג'אקוזי, הולכת להשתזף, הולכת לשחות 10 בריכות אולימפיות, הולכת לאכול צהרים ב-20 שקל, אחרי זה שוב להשתזף, או לשחות בבריכות האחרות, החיצוניות, בסוף שוב ג'אקוזי, מקלחת, חפיפת ראש פן, איפור, ואני מסודרת לכל היום. אז עכשיו עשו שם שיפוצים, לקחו לנו את הפן והחליפו אותו במייבשי ידיים כמו בשירותים וזה לא עובד טוב. אי אפשד לעשות פן, צריך כל הזמן להושיט יד אחת למכשיר ולהסתרק ביד אחת וזה לא עובד ככה, אז אין פן, אז לא חופפים, ואולי גם אין צורך במקלחת, ולפעמים גם אין טעם לבוא.

2. על הדרך

מאז שאני גרה פה היתה חנות מעלי בשם על הדרך פרי וירק ושם הייתי מבצעת את הקניות שלי בזול ולשביעות רצוני. היה שם הכללל. ואז הבעלים החליטו להשתדרג ולשפץ. וכבר זה לא היה זה. חנות קטנה יותר, פחות מבחר, פחות קונים, נראה שפשוט הם נכנסו לקשיים כלכליים בגלל השיפוץ ולא סיימו אותו. הם למשל לא התקינו מזגן, אז לא היה נעים בקיץ, ולא היה נעים בחורף והמוצרים בעיקר פירות וירקות התקלקלו כי לא שמו אותם במקרר עד שלא מזמן הם סגרו. וכמובן שצריך לחפש חנות אחרת. חנות אחרת הכל אחרת. בעיות מיקום בעיות חניה, מוצרים אחרים יותר יקר יותר זול. אחרת. לאחרונה נפתח במקום סניף קטן של סופרסל. זה לא זה. אריזות קטנות, הכל יקר, מבחר קטן, שונה, הכל שונה, וגם אי אפשר לצאת עם העגלה לאוטו אם בכלל יש מקום לעגלה. ובקיצור צריך להתרגל, או לחפש חנות אחרת שארגיש בה בבית.

3. גם את סניף הדואר שלנו סגרו. וזה עדכון כבר מ26.3 . אז מה יהיה? איפה אקח את הדואר רשום עם אישור מסירה? איפה נקנה בולים? נו באמת אי אפשר ככה.

כן, הדברים הקטנים האלה הם הדברים הגדולים באמת.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/3/2014 09:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/3/2014 15:18



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)