לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

הצווים חוזרים


לאחר חקירת המשטרה הלכתי להוציא דואר עם אישור מסירה

לרוב אני לא מוציאה דואר עם אישור מסירה מפקיד הדואר. או שהדואר יוחזר לשולח או שימסר לי ביד עי שליח. ובכלל היה קצת בלאגן בדואר בזמן האחרון, שביתה, הסניף שלנו נסגר....

הפעם חרגתי ממנהגי. כאילו מה זה כבר יכול להיות, או שזה מאחותי, או שזה מהדירה, או שזה מאורנג׳ או שזה משהו חדש שלא ידעתי עליו. על כל פנים זו בטח תביעה שכדאי לי לא להתעלם ממנה.

הוצאתי את הדואר. זה מאחותי. מה זה? לא הבנתי

החלטתי לפנות לעורכת דין

תחילה לתמי אולמן, על כך שהוצא נגדי צו ללא מסירה ביד והתקיים דיון ללא אישור מסירה וללא הצגת הצו בפני. הוסבר לי שכאשר מבקשים להוציא צו הרחקה תחילה יש צו זמני ולאחר מכן מתקיים דיון ואז מוציאים צו קבוע. שום דיון לא יכול להתקיים ללא אישור מסירה. אך השופטת הנכבדה החליטה בכל זאת לקיים דיון. תמי אולמן אמרה שהיא תתייחס לצו בלבד ולא לסיפור המשפחתי אז פניתי לעורכת דין שאני בקשר איתה עוד מימי הצווים של 2006 והיא מכירה טוב את הסיפור שלנו.

הגעתי אליה עם המכתב שקבלתי. היא אמרה וואו. תסתכלי מה היא רוצה. היא תובעת אותך על בזיון בית הדין. על זה אי אפשר לשתוק יותר. שתקנו כל השנים (אני לא יודעת למה) ועכשיו זה נגמר. באמת חבל שלא הגבנו על הצווים אז ב2006. אבל אפשר לומר שחיכינו שהיא תפסיק לרדוף אותך. שהעניינים ירגעו... זה טוב שחיכינו...

אני לא יודעת אם זה טוב. אולי הרבה סבל היה נחסך ממני אם היו מגיבים על הצווים ההם כראוי. אבל איך אומרים מוטב מאוחר מאשר אף פעם. גם עכשיו אחותי מזכירה את הצווים ההם. באופן תמוה היא מגישה תביעה חוזרת על צווים שכבר בוטלו. אני כבר לא יודעת מי דפוק כאן. מה שברור הוא שמערכת המשפט לא מתנהלת כסידרה וזה חמור ביותר. זה כמו שמישהו עבר עבירה, נשפט למאסר, השתחרר מהכלא , ריצה את עונשו ואז מוגשת בפניו תביעה על אותה עבירה. אני מקווה שהצוות העומד לצידי יעשה מלאכתו נאמנה...

מלחמת גוג ומגוג הגיעה. מוקדם משחשבתי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/5/2014 08:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/5/2014 10:12



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)