לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

כמו לחזור מחופשה


הדודה מגרמניה מתקשרת

שלום דפנה מה שלומך למה לא שומעים ממך?

היא לא שומעת ממני. אחרי שהם נתנו יפוי כוח לבן אחיו של הדוד אין הרבה סיכוי שהיא תשמע ממני

מה שלום המשפחה?

חרא, שוב יש משטרה ואמא בבית אבות והכל אצל אחותי

את לא צריכה כסף - היא אמרת לי

מי אמר שאני לא צריכה? אני דווקא כן צריכה. מה קורה עם הכסף שהיית נותנת פעם לאמא?

פתאום היא מקבלת אלצהיימר. איזה אמא? אמא שלי? (כלומר סבתא שלי)

לא. אמא שלי. את נתת כסף לאמא ומאז שהיא בבית אבות לא נותנים לה יותר. מי מטפל בזה?

ג'יבריש הזוי. ואני ממשיכה

האחיין של הדוד מטפל בזה. נכון?

כן, האחיין מטפל בזה

ולמה הוא מטפל בזה?

אנחנו כאן לא יודעים לטפל בזה

ומה קרה? אני לא יכולה לטפל בזה? רק האחיין מגרמניה? בשביל זה ביקשתם ממני את הטלפון של הבנק? יופי, אמא נתנה את הכל לאחותי אתם נתתם את הכל לבן אח ואני לא מקבלת כלום. יש להם מלא כסף ואני חיה במצוקה. וכל הזמן נותנים להם. למה לי לא? לאף אחד לא איכפת ממני.

אחותך לא עוזרת לך?

לא אחותי לא עוזרת לי. היא רק עושה צרות ולקחה את הכל

אצלינו זה לא היה ככה - כך היא - אני עזרתי לאבא ואבא עזר לי

אבל אצלינו זה ככה, אצלינו זה ככה ואת יודעת את זה מזמן

את מקבלת פיצויים

נכון הבן שלי נפגע בתאונה ואני לוקחת לו את הפיצויים כי אף אחד לא נותן לי כלום. הוא צריך את הפיצויים שלו. לכולם יש כסף ואני צריכה לקחת לו את הפיצויים. זאת המשפחה שלי. נהדר. נכון?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/6/2014 10:19   בקטגוריות הדודה מגרמניה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/6/2014 11:55



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)