לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

היום הארוך ביותר


הוא צריך היה היום לחזור הביתה. כך היה בכרטיס שלו אך הוא לא חוזר

לא מיציתי את אוסטרליה הוא אומר, ומעדיף להיות היום במלבורן. העיר הכי קרה באוסטרליה. הוא נמצא די הרבה זמן במלבורן , יחסית למקומות אחרים. הוא אמר שהוא יצפין לקווינסלנד, שם מחכה לו משרה של טבח, כן, כמו אייל שני שהתחיל את דרכו הקולינארית על ספינה של חיל הים. אבל הוא עוד לא הצפין. העיר הכי קרה ביום הכי קצר בשנה, כן ככה זה שם באוסטרליה... והוא שונא חורף בדיוק כמוני, אפילו יש לו דיכאון חורף בדיוק כמוני... ככה זה, אולי שום דבר לא הסתדר לו. בדיוק כמוני.

אני מעדיפה לא לחשוב על זה, לא לחשוב על כל הרפקאת אוסטרליה, לא שלי ולא שלו, להטמין את הראש בחול. הוא לא חוזר, לא חשבתי שיחזור, בשביל מה הוא צריך לחזור בכלל, בשביל לשמוע חטופים חטופים חטופים חטופים חטופים? די חאלאס נמאס, הוא את חובו למדינה שילם. גם אני . עכשיו הוא הכי רחוק בעולם. טוב לו שם? לא. לא יודעת.  לא נראה לי הוא לא מספר אך אני יודעת. חושבת שיודעת. עכשיו הוא מתחיל לספר. הרי הוא בא לאוסטרליה בלי גרוש על התחת ועוד לקח הלוואה והסתבך עם הבנק. זו לא דרך להתחיל. אני סידרתי משהו עם הבנק וכנראה הדבר לא נקלט לו במוח. את יודעת כמה זה העיק עלי? הוא אומר. את יודעת כמה דברים הפסדתי בגלל זה? במקום לטייל אני כל הזמן עובד כמו חמור. רציתי לנסוע לניו זילנד לא נסעתי, רציתי ורציתי ועכשיו הבחורה שלי עזבה. היא נסעה לכל מיני מקומות ואני לא יכולתי. אני רק עובד.... 

כמה לא נעים לחשוב שהוא לבד ולא טוב לו והוא לא מסתדר, ואני לא יכולה לעשות שום דבר בנידון. תחזור הביתה אני אומרת לו, כאן לפחות קיץ ואני בעצם לא יודעת. אולי באמת כדאי לו למצות את ההרפתקה, הוא הוציא מספיק כסף על זה. או אולי כדאי לו לחזור כי אם לא הולך אז לא הולך ולפעמים עדיף להפסיק באמצע. לא, לא רע לי, הוא אומר, טוב אז..

ומה עם הבחורה? מי זאת? הוא אומר לי. היא היתה איתו בפרת׳ והגיעה איתו עד מלבורן, בחורה יפהפיה, מתוקה כזאת. ראיתי אותם בתמונות ביחד, הם היו יחד מההתחלה. אל תוותר עליה אני אומרת. תהיה נודניק . לך אחריה אם אתה יכול. ואני נזכרת באותו מ׳ שלא ידע להכות בברזל וברחתי לו. שטויות אף פעם לא רציתי את מ׳. רציתי את ר׳ רציתי את האיש ההוא, גם הוא ר׳ אך לא את מ׳. ילד שלי עם לב שבור שם באוסטרליה הרחוקה . הוא יתגבר, אני אומרת לעצמי. אבל לי כואב הלב. באמת בחורה מתוקה... אולי היו שם רגעי קסם... מה אני יודעת...

סוף סוף הוא קולט שסידרתי לו את עניין החוב ואין שום סיבה שזה יעיק עליו... אם היה שואל אותי היה נוסע לאן שהוא רוצה עם מי שהוא רוצה. סיפור המחרוזת מהדורת 2014... עצוב לי על הבחורה... עניין של החמצה. אין גרוע מהחמצה.

 

Honduras vs Ecuador

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/6/2014 07:24   בקטגוריות אוסטרליה, החייזר, אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/6/2014 12:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)