לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

הצילו אני טובעת


על החטופים לא אמרתי מילה עד עכשיו. השאלה אם יש לי בכלל מה לומר אחרי שהתקשורת והרשתות כיסו כל מולקולה של חמצן בנושא. עכשיו האימהות בגנבה משחקות אותה קרנית גולדווסר והחוכמולוג נחום ברנע אומר שהן מחפשות מיקרופון. כאילו שמרים פרץ לא. גם על זה לכל דג רקק, עיתונאי, חבר בפייסבוק יש מה לומר. הם יצליחו הם לא יצליחו טוב שנסעו חבל שנסעו. כמות המלל סביב הפרשה הזאת הגיעה לשיאים שלא יאומנו עד כדי בחילה. גם למשפחת שליט נטפלו. לזכור שהיום הוא יום השנה לחטיפתו ורק דומה שהמנוחה לא תגיע אליהם לעולם. ברור שמשפחת שליט אשמה בחטיפה. יש מישהו שלא אשם? אני צריכה לבדוק אם אני לא עשיתי משהו שכן אני תמיד אשמה. בכל. לא. בינתיים אותי לא מאשימים. איזה יופי. החמאס אשם, המשטרה אשמה, גלעד שליט אשם, את זה כבר אמרתי, הנערים החטופים אשמים, הם לא צריכים לנסוע בטרמפים, כל יום מוצאים אשם חדש והרשת יוצאת מגדרה. גם ממנה בא לי להקיא. ככ הרבה אלימות יוצאת מאנשים. את כולם שולחים לעזה או לסוריה או לגרמניה.

חברה תרגעו, תרגיעו, די, זה נמאס. אני כבר לא מסוגלת לשמוע כלום על החטופים. לא על החטופים, לא על המשפחות שלהם, לא מה אומרות המשפחות, לא מה אומרים החברים, לא מסוגלת כבר. אפילו קשה לי לומר שיחזרו הביתה בשלום. אני לא יודעת אם הם יחזרו הביתה בשלום אני לא יודעת אם הם יחזרו הביתה. נכון להיום לא יודעים עליהם כלום. ידוע רק שהם נעלמו. לא ידוע אם הם נחטפו, לא ידוע אם החמאס חטף אותם או איראן או השבכ כדי להשכיח את המהומות סביב בחירת הנשיא ופרשיות פואד ושיטרית או לתכנן את המלחמה הספונטנית הבאה נגד מי שארהב תגיד לנו. מכל מקום אני מוצאת דמיון מפתיע ל2006. לא רק בעניין צו ההרחקה. אז נחטפו אודי ואלדד, אז לא היה ידוע הרבה על גורלם, אז היה מונדיאל ויום אחרי שהמונדיאל נגמר פרצה מלחמת לבנון השניה. נו מה אתם אומרים גם עכשיו בתום המונדיאל תפרוץ מלחמה? 

לא רוצה להזכר ב2006 אך דומה שהתקשורת עלתה מדרגה מאז. הרבה מדרגות. נכון שהציפו אותנו אז בסיסמאות נבובות בלתי נשכחות אבל עכשיו זה שיא השיאים של השיאים. בימים הראשונים לחטיפה ערוצי הטלוויזיה קשקשו 24/7 , מעולם לא שמעתי את התקשורת מקשקשת ככ הרבה על ככ מעט. סהכ 3 נערים נחטפו לא ידוע מה עלה בגורלם. אפילו על פיגועים לא דיברו ככה. דיברו הרבה אבל לא ככה. והפייסבוק, לא היה אז פייסבוק ב2006. עכשיו אני מצטערת שיש פייסבוק. כמה זבל מילולי נשפך שם. לדוגמה: הצלופחים האלה משפחת שליט לא אמרו שום דבר על החטיפה. למה צלופחים? איפה כל אותם פעילים שעזרו להחזיר את שליט, אמא שלו במחסום ווטש ולכן לא היה צריך להציל אותו. ואם לא צריך היה להציל אותו למה את הנערים כן צריך להציל? ואיך יצילו אותם ישחררו מחבלים? למה צריך לתת למחבלים בית הבראה צריך לתת להם עונש מוות. די! די! די! לא יכולה יותר. אפילו אם אני מסכימה עם חלק מהדעות לא יכולה יותר. קשקשת טרטרת ברברת בלה בלה בלה בלה בלה לא יכולה יותר. שיא גינס בפטפטת דברת ושאר מחלות פה וטלפיים. הצילו אני טובעת. אם אני מחליפה ערוץ אני פוגשת את זה בפייסבוק ואם לא בפייסבוק אז בעיתונים. בים. רק בים אי אפשר לטבוע בים המלל....

מרוב מלל כבר שכחתי שמדובר ב3 נערים שלא חזרו הביתה ואיש לא יודע מה עלה בגורלם שזה באמת דבר נורא

 

 

בדיוק היום הלך לעולמו האיש שאמר את הדבר הכי מתאים לקשקשת החטופים

 

 

ואחרי 18 ימי קשקשת וברברת וכל השאר נמצאו גופותיהם. ידעו שהם מתים כבר מההתחלה. זה מעלה עוד ועוד תהיות על הברברת. להקיא

 

 

 

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

ועוד מנפלאות המטנדיאל

 

Photo: ‎ההופעה החדשה של סוארס הנשכן :)‎

 

ציטוט: פיפא הם חבורה של זקנים בני זונות

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

גביע העולם בכדורגל 2014

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/6/2014 07:12   בקטגוריות אקטואליה, תקשורת, תאריכים, לך לעזה, מלחמת חכמי חלם  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-26/6/2014 21:17



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)