לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

על הבדידים ועוד


היום בגרות במתימטיקה מועד ב׳

תשאלו מה הקשר שלי לזה, שהרי אני גדולה וילדי בוגרים

אענה שעד היום הייתי משגיחה בבחינות הבגרות

היום כבר לא. עשיתי את הניתוח ואני בבית

את הניתוח ביצע דר׳ כ׳ אחרי התלבטויות רבות שלי ושלו

בין השאר פניתי למומחים וכמובן קיטרתי קצת על הרופאה שעשתה לי את הניתוח ותיכף אסביר את הקשר בינה לבין הבגרויות.

היא באה מארהב. היא לא אמריקאית. היא ישראלית שמתגוררת שם עם בעלה וילדיה ומידי פעם עושה גיחה לכאן.

העניין הוא שכאשר היא הגיעה לכאן כולם חטפו אותה

נכון, היא ישראלית לא רוסיה, לא ערביה, היא משלנו והיא באה מארהב

סיבה טובה להפוך אותה לראש מחלקת כף יד ולהוריד ממעמדו את דר כ' שהיה ראש מחלקה לפניה

השאלה אם זו סיבה טובה ואם היא באמת רופאה טובה...

אז אני חושבת שלא, את הדברים האלה אמרתי למומחה והוא הנהן בראשו...

כן, היא באה מארהב ועושה דברים מוזרים כמו חבישת בלון, שלילת הפיזיותרפיה בטענה שזה  הורס, גם אמרו לי שהדרך בה היא רושמת דוחות אינה מובנת ואינה מקובלת...

ואז נזכרתי בבדידים. שיטה שהובאה מארהב לפני שנים רבות והוכחה כמוטעית ולא נכונה.

מארהב? מי משתמש בה בארהב? הבן שלי למד חשבון באמריקה כיתה א׳ ואני לא ראיתי שום בדידים. ארהב היא מדינה שמרנית. שיטות הלימוד בה מיושנות וטובות. הם לא עורכים ניסויים בבני אדם מה שעבד פעם עובד ויעבוד אז מאיפה הביאו את הבדידים האלה? לא ראיתי אותם בשום מקום. אולי איזה אמריקאי הזוי אחד המציא שיטה, הביא אותה לכאן וכאן תיכף קפצו ארהב ארהב ארהב. ואחרי שנים ראו שהשיטה הזאת גרמה לבעיות מתמשכות במתימטיקה וסוף סוף ירדו ממנה. וכך הרופאה שלי. זה שהיא באה מארהב עם שיטות מוזרות זה לא אומר שהיא רופאה טובה וכמובן זה לא אומר שהשיטות שלה נכונות. ארהב היא מדינה שמרנית. אני בטוחה שגם ברפואה לא משתמשים בשיטות יצירתיות. הם עובדים בשיטה קונבנציונלית שמרנית ואחראית. אני עברתי שם את מע' הרפואה לצערי. לא ראיתי שם שום יצירתיות ושום חדשנות שלא במקומם....

חבל שכאן כל הזמן מנסים לחדש, ואני חוזרת למערכת החינוך. הבגרויות של היום כלל לא נראות כמו פעם. גם התלמידים לא. פעם היו בחינות רק בכיתה יב. בחינה אחת בכל מקצוע. לא כמו היום שיש בחינות בי׳ יא יב וגם בגרויות חורף. פעם לא היו הקלות ולא תוספות זמן. תוספת זמן היתה רק בכדורגל.  היום יש תוספת זמן, התעלמות משגיאות כתיב, הקראת שאלון, כתיבת שאלון, בחינה בעפ, חברה מה זה? מי שלא מסוגל שלא ילמד. לא כולם חייבים להיות בבצפר ולא כולם חייבים להוציא תעודת בגרות. בבצפר בו אני שומרת יש 9 כיתות בכל שכבה. רק 2 כיתות מתוכן הן נורמאליות, בלי תוספת זמן, בלי הקלות, רק בכיתות האלה יש תלמידים אמיתיים. בשאר יש תלמידים בעייתיים מאוד, כאלה שבזמני היו הולכים לעבוד או ללמוד בבתי ספר מקצועיים ירודים. ולמה היום זה לא ככה. עכשיו מתפלאים למה החינוך שלנו נראה ככ גרוע... ולמה נדמה לי שאנחנו למדנו הרבה יותר...

ובהצלחה למי שניבחן היום, מי תחת אש מי לא.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/7/2014 06:36   בקטגוריות בית ספר, אצבע אלוהים, אמריקה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/7/2014 00:05



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)