לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

הדיירת


אתמול מתקשר אלי העוד שלי

יש לך דירה בכרמליה?

כן, איך אתה יודע?

התקשרה אלי הדיירת שלך, במקרה, איזה עולם קטן, היא טוענת שבדירה יש רטיבות

אהה היא כבר פנתה לעורך דין הכלבה הזאת. היא בטח חושבת שהוא יפתור לה את בעית הרטיבות.

כמו שכתבתי עליה בהתחלה כבר ראיתי לאן הדברים הולכים. היא נודניקית ברמות על. כל בעיה קטנה אני צריכה לפתור לה כמו בייבי סיטר וגם אז יש לה טענות. כל יום שני וחמישי היא באה בטענה אחרת.

יום אחד היא רצתה לעזוב את הדירה ולהביא דייר אחר

 אמרתי לה סבבה, אנחנו נסיים את החוזה ואחתום איתו על חוזה אחר

מה פתאום? היא אמרה

כי אני לא יכולה להכניס מישהו לדירה על החוזה שלך. כמו כן אני השכרתי לך דירה לא משופצת , שיפצתי אותה ועכשיו היא תעלה יותר

אני לא מעוניינת שהיא תעלה יותר.

מה את אומרת? את גם תגידי לי איזה שכר דירה לגבות ממישהו אחר? אני מסיימת איתך את החוזה ואגבה מהדייר שלי כמה שאני רוצה וזה לפנים משורת הדין. את חתומה על חוזה, לא רוצה לגור בדירה אל תגורי אבל תמשיכי לשלם.

אני אסדר אותך, היא אומרת לי, אני לא אחזיר את המקרר והטלוויזיה שהוצאתי

את רוצה שאתבע אותך על השחתת רכוש?

 

זהו. היא נרגעה, עד לפעם הבאה.

כעבור כמה זמן היא שולחת לי תמונה במייל של עכביש ענק. אני לא יודעת מי אמור לטפל בזה אך הזמנתי לה מדביר ושילמתי. אמרו לה שזו לא בעיה של הדירה, עכבישים באים מבחוץ וזה עניין של ועד הבית. אבל אני טיפלתי בזה, גם בסתימה טיפלתי למרות שהיא זו שצריכה להיות אחראית על זה.. עוד לא סיימתי לדבר עם ועד הבית על העכבישים שוב יש לה טענות. מה הפעם? יש רטיבות בדירה

אוקיי הבעיה ידועה, בשביל זה התקנתי מזגנים. אמרתי לה שהיא צריכה להפעיל אותם כל הזמן גם אם היא לא בבית

היא ענתה לי בטון חוצפני שאני צריכה לדבר על זה עם ועד הבית והיא מחכה

ואחכ היא החליטה שזו לא בעיה של ועד הבית אלא בעיה של הדירה

הסברתי לה שזה ככה בכל הכרמל ואני לא מכירה פתרון אחר

פתאום היא פונה לעורך דין.

במקרה זה היה העוד שלי. סיפרתי לו את הסיפור הזה הוא אמר שהיא בחורה מוזרה ואני צודקת. בעיקר בנושא הרטיבות והחלפת דייר

באמת בא לי שהיא תעוף.. כזאת נודניקית חוצפנית מפונקת עוד לא היתה לי

היו לי כל מיני. לא תענוג גדול.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/7/2014 08:41   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/7/2014 08:55



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)