לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

נירוונה


שבת היינו בנירוונה. חוף נירוונה. נזכרנו איך ב2006 החוף היה סגור הים היה סגור הכל היה סגור. גם ביום אחד של הפסקת אש הים היה סגור מרוקן ומיותם. זכרתי את הפחד לצאת מהבית אפילו מרחק מטר. אז לא היתה לנו כיפת ברזל. כל קליעה בול. אני זוכרת את המיקלט. כל אזעקה הקפיצה אותנו לשם. היו לי אז ילדים קטנים וכל ציוץ היה מפחיד. ישבנו שם כל השכנים כולל כלב אחד וחתולה אחת. שחורי שלנו. וחשבתי שעדיף להשאיר אותה בבית מאשר להושיב אותה במיקלט עם כלב אבל האוסטרלי שלי חשב אחרת. פעמיים ברחתי מהאיזור. 

דבר אחד קשה לי לשכוח. את התלאביבים בארומה. לא מבינה, אנחנו אותה מדינה, אנשים נהרגים פה ולכם לא איכפת שום דבר? שום דבר? שום הזדהות שום סולידאריות? חכו חכו.

והזמן שלהם הגיע. אני יושבת בנירוונה הם רצים למקלטים אבל אנחנו לא תל אביבים אדישים. למרות שלא קורה כאן כלום שקט כאן. למרות שלא קורה כאן כלום לא הכל כרגיל כאילו אין מחר. היו הרבה מקומות פנויים בנירוונה ובשאר המסעדות על החוף. אנחנו זוכרים שלא רק תלאביבים רצים למקלטים גם תושבי שדרות באר שבע אשדוד אשקלון ראשון נס ציונה רחובות ואין לנו בליבנו עליהם שום דבר. אנחנו מזדהים עם סבלם עם הפחד ומייחלים שזה יסתיים בשלום ובמהרה.

הרבה על המלחמה הזאת אין לי מה לומר. כבר היו לנו מלחמות כאלה. מלחמות ראווה ללא שיניים, מלחמות מתוכננות ומתואמות בין המימשל האמריקאי והשפן הקטן קרי ישראל. אני רק שואלת מה התוכנית האמיתית אחרי כל הבבבבבבבב הבלתי פוסק של התקשורת. מסתמן לי ואף אמרו את זה שהאמריקאים רוצים להפיל את שלטון החמאס בעזה ולהכניס לשם את הבובה שלהם אבו מאזן וכמובן להכנס לשם בעצמם. גון קרי שוב מתקרב לאיזור. הרי אם היינו רוצים תוך יום עזה היתה בידינו כמו במלחמת ששת הימים. אפילו אין להם שם צבא כמו אז. אבל כל היום בבבבבבבבבבב ואנחנו כרגיל מריונטות. לא יודעת אם נתניהו בעד או נגד התוכנית, את זה אנחנו נראה בקרוב. צר לי רק על מי ששילם בחייו בגלל המשחקים האלה ומי שנפצע ומי שחרד. חוץ מהתל אביבים. צר לי על הבחור שנהרג במחסום ארז, כל אבידה מקרבינו היא כאב לב.

 

***

 

את הקטע הזה כתבתי לפני כמה ימים והשארתי בטיוטה. הוא נראה לי רלוונטי להיום לאור הכניסה הקרקעית והחייל שנהרג. נקווה לטוב. נקווה שהוא לא נהרג לשוא. אני נגד כניסה קרקעית ללא מטרה ברורה שמשרתת את האינטרסים שלנו. קרי כיבוש עזה מחדש סיום ההתנתקות והקמת הישובים. אפילו תושבי עזה מעדיפים כך. לזכור שתפקיד התקשורת היום כפי שאמרה איילה חסון היא יצירת דעת קהל. לא הקשבתי לכל הבבבבבב הזה אבל ראיתי תגובות פופוליסטיות בעד כניסה קרקעית. אז נכנסנו.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/7/2014 09:12   בקטגוריות לך לעזה, תקשורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/7/2014 11:25



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)