לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

אישור מסירה


מלחמה מלחמה אבל זה לא אומר שהחיים עמדו מלכת

במקרה הזה הייתי שמחה לו היו נעמדים קצת

הסיפור הזה מתחיל בטורינו איטליה, כאשר נסעתי לשם עם המקהלה

סוסון רצה להצטרף. או יותר נכון לבוא לאיטליה אחרי שאירופה קנטט יסתיים ואז נמשיך לטייל.

כן חשבתי אז אז מילאנו, האגמים, הריביירה האיטלקית, סן רמו וגנואה, הריביירה הצרפתית, מונקו ואפילו ג׳נבה. הכל במרחקים לא גדולים מטורינו ואנחנו נמצאים במלון שמממוקם נפלא. עם תחנת רכבת שמובילה אותך לכל אירופה.

הרבה טלפונים הלכו אז, גם טלפונים שבורים. אמרתי לו שיבוא למלון שלי יש שם מקום, הוא לא ידע אם הוא רוצה, ואני מנגד דברתי איתו וגם דיברתי עם אל על על האפשרות לשנות את תאריך החזרה למועד מאוחר יותר. ובנוסף גנבו לי את הפס של כרטיס האשראי ומישהי חגגה עלי בברזיל כך שויזה ביטחה לי את הכרטיס וגם על זה היו מלא שיחות טלפון.

סוסון בסוף לא הגיע, זה לא הסתדר, מילנו טורינו מילנו טורינו, טוב שב בבית, זה הטיול שלי עם המקהלה ותעזוב אותי בשקט. אני נזכרת איך הוא בלבל לי במוח כשהייתי בדרך לבלג׳יו ואני מתפלצת. גרררר מעצבןעצבני

אלא מאי בסוף החודש קבלתי חשבון טלפון או יותר נכון חשבון אוראנג׳ בסך כ5000 שח

מה??? כזה חשבון??? כבר עולה יותר מהנסיעה של סוסון ומהטיול כולו. אני לא משלמת את זה. על גופתי. אני לא משלמת את זה.

בטלתי את הוראת הקבע עם אורנג׳ . עד עכשיו לא שילמתי את זה .

תחילה בקשתי להגיע עם אוראנג להסדר. לא יתכן שכך יעלו שיחות לחול. בעבר שוחחתי, לא היתה לי חבילה והיה הכל בסדר. ווס איז גישיים? מסתבר שעלות שיחה לחול ללא חבילת גלישה היא 30 שח לדקה. 30. שח. לדקה. לא 30 אגורות. 30 שח. הם השתגעו האורנג האלה? ולמה לא הודיעו לי כלום או הציען לי כלום? אני לקוחה ותיקה של אורנג. תמיד דברתי בשבחה של החברה. כך מתנהגים??? אפילו לא מספרים לי על חבילות הגלישה שלהם? זה שוד לאור יום.

אורנג לא רצתה להגיע אתי להסדר. אז זה טיפס למעלה. זה כמובן הגיע לבית המשפט ולהוצאה לפועל ועדיין לא שילמתי.

 

ועכשיו נגיע קצת להתנהלות בתי המשפט. אורנג הגישה נגדי תביעה, התביעה לא הגיעה לידי. התביעה נשלחה לכתובת שגויה לא היה אישור מסירה. באת כוחה של אורנג התקשרה אלי ואמרה יש דיון. אני אמרתי שאני לא יודעת משום דיון, לא הגיע אלי כתב תביעה, אני צריכה להגיש כתב הגנה ועד מחר לא אוכל לעשות זאת. בקשתי דחיה. הייתי בטוחה שגם קיבלתי דחיה, בעבר הייתי מבקשת ומקבלת וגם הצד השני היה מבקש ומקבל עד שבמקרים מסוימים נשבר לאחד הצדדים וההליכים הופסקו בלא כלום. הפעם לא. היה דיון שלא בפני, היתה החלטה שלא בפני, השופט פסק שעלי לשלם ואני הגשתי בקשה לביטול פסק הדין בגלל אותו עניין עם אישור מסירה. השופט הסכים אבל פסק שעלי לשלם 2000שח לקופת בית המשפט וכמו כן עלי להגיש בעצמי את הבקשה לאורנג לשלוח להם אותה עם אישור מסירה ולצרף לתיק את אישור המסירה. לא הבנתי מה רוצים ממני. נסיתי לפענח את החלטת השופט ובסוף שלחתי לחברה את הבקשה. עד שמצאתי איפה החולירות האלה יושבים... אבל הסתבר שהייתי צריכה לשלוח את הבקשה לעורך הדין של אורנג, לא חברה עצמה. חשבתי שהכל בסדר פתאום אני רואה שהאוטו שלי מעוקל וחשבון הבנק שלי מעוקל. טוב, הגשתי בקשה חוזרת, השופט חזר על אותה החלטה, עכשיו אני צריכה לשלם עוד 1000 שח לקופת בית המשפט ולייחל שאורנג תשלח לי את אישור המסירה.... מי יודע איך ומתי זה יגמר....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/7/2014 08:28   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה, טיולים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/7/2014 15:56



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)