לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

במספרה


זה היה לפני המלחמה (מישהו זוכר שהיה דבר כזה?) בתקופת העומס.

הלכתי למספרה, לשפר הופעה לקראת הופעה.

הפעם הלכתי למספרה המקומית ברחוב שלנו. כן, למה להוציא כסף על ספר צמרת מחורבן.

נכנס לשם זוג. לא מהסביבה. היא נראתה לי מוכרת . היא למדה אתי מתי שהוא באותו בצפר, אפילו ב2 בתי ספר, יסודי וביניים.

שמעתי רק את בעלה מדבר. מה קרה לה היא לא יודעת לדבר?

כן היא יודעת.

תפסתי איתה שיחה

את למדת בבצפר הזה?

כן, איך את זוכרת

אני זוכרת הרבה פרצופים מהילדות, ולפעמים זה מביך כי לא זוכרים אותי, את גרת בשכונה זאת וזאת?

כן

כן, גמני. ואיפה עכשיו את גרה? את לא מפה, נכון?

לא אני לא גרה פה

יפה שאת באה למספרה השכונתית שלי. איפה את גרה?

בכרמל

איפה בכרמל?

..... אני...אני... לא יודעת איפה אני גרה...... - אמרה במבוכה....

 

אוי לא. בחורה פחות או יותר בגילי עם אלצהיימר.... ראיתי כבר כמוה עם אבא שלי בבית אבות, אותה הבעה....

איזה פחד....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/7/2014 08:53   בקטגוריות אנשים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/7/2014 19:42



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)