לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

הצוואה


צ ו ו א ה

 

הואיל ונאמר דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת והואיל ואין אדם יודע את יום מותו לכן אני החתום מטה XXXXX בעל ת.ז. מס' YYYYYY מZZZZZZ, מצווה בזאת על כל רכושי שישאר אחרי מותי כדלקמן

 

1. זאת היא צוואתי האחרונה וכל צוואה הקודמת לה בטלה

 

2. את כל רכושי מכל סוג ומין שהוא, בין אם הוא שייך לי כיום ובין אם יהיה שייך לי בעתיד, בין נכסי דניידי ובין נכסי דלא ניידי, כולל כספים, מטלטלין, זכויות מכל סוג שהוא, חשבונות בבנקים וניירות ערך, תקבל לאחר מותי אשתי XXXXX בעלת ת.ז. 0000000

 

3. במקרה שאשתי XXXX תמות לפני או באותו יום אזי יעבור כל רכושי לשתי בנותי ששמותיהן רשומים להלן בחלקים שוים ביניהן: דפנה XXXX בעלת ת.ז. 0000 (מספר שגוי) וYYYYY בעלת ת.ז. 111111

 

4. בהביני את תוכן צוואתי זו וכשאני בהכרה מלאה ובדעה צלולה אני חותם על צוואה זו מרצוני הטוב ובלי כל השפעה או לחץ מצד מי שהוא ובנוכחות שני העדים ששמותיהם מפורטים להלן

 

חיפה יום 8.8.89

 

הצוואה נחתמה אתמול לפני 25 שנה. הצוואה היתה הדדית . גם אמא חתמה על צוואה כזאת

מעניין מה גרם להם אז לחתום על הצוואה

מעניין איך זה השפיע ובכמה קשור הסכסוך שלנו לצוואה הזאת

כל פעם מתגלים לי פרטים חדשים אשר לא חשבתי עליהם

הם היו כל הזמן רק לא חשבתי עליהם

אני ואחותי היינו אז even. לה היה אז בעל וילד ודירה קטנה ולי היה בעל וילד ודירה קטנה.

אני הייתי אז באמריקה. ההורים התכוננו לבקר. אולי פחדו מהטיול.

תוך שנתיים הכל השתנה....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/8/2014 10:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-9/8/2014 17:24



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)