לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

זהבים


באתי ארצה לא היה לי גרוש על התחת

באיזשהו שלב התייאשתי. נזכרתי שאמא פעם סיפרה לי שסבתא שלי עליה השלום השאירה לנו זהבים. לי ולאחותי

אמא, תני לי את הזהבים שסבתא השאירה, הרי היא אמרה שזה בשבילי ושאזדקק. עכשיו אני זקוקה, יש לי ילד חולה ואין לי גרוש על התחת

ומה עם אחותך?

לא יודעת מה עם אחותי. אני צריכה את זה

טוב אני אתן גם לאחותך

תני גם לאחותי, אמנם היא לא צריכה, אבל זה לא מעניין אותי. תני לי את זה. זה שלי ואני צריכה את זה.

אמא הביאה לי את זה. חילקה חצי חצי חצי לי חצי לאחותי. שמרה בקנאות על עיקרון החצי חצי. 

גמני משתדלת לשמור על עיקרון החצי חצי... לא בהצלחה יתרה אך לפעמים זה עובד. 

 

אמא הבטיחה לי הרבה דברים במשך השנים

את רובם היא לא קיימה.

גם לאחרונה היא הבטיחה לי משהו

אבל זה התאדה כאילו

אני סולחת לה כי היא חולה

אבל לא תמיד בא לי לסלוח לה

 

אבל היום יום האהבה

וגם יש לה יומולדת

אסלח לה גם הפעם....

ורק שאני לא אתחרט על זה

 

 

 

ט

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/8/2014 09:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-14/8/2014 09:38



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)