לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

כפפות


באתי לחגוג לאמא. אני לא יודעת למה באתי אבל באתי. קניתי לה מקרונים אצל שמו. מיקי שמו

היא בכלל לא זכרה שיש לה יומולדת...

לפני שבאתי הצטיידתי בכפפה מהבית. כן אני אחרי ניתוח והיא אחרי קלבסיאלה לא רוצה להסתבך.

הלכתי לחדר שלה היא לא היתה שם

הלכתי לחדר האוכל היא היתה שם. התיישבתי לידה, גם סוסון היה ודיבר על החיידק.

יש פה חיידק? שאלה גברת אחת בסמוך. ואני הבאתי לכאן תינוק

אין פה חיידק, היה פה חיידק והלך.

לפתע קוראת לי המנהלת: אמרתי לך לא להכנס לחדר האוכל עם כפפות

כפפות אוי לא שמתי לב, סליחה סליחה, שכחתי

ועכשיו אנשים שואלים על הכפפות ועל החיידק

אבל זו כפפה שלי וזה הניתוח שלי - ניסיתי להחלץ - אני פוחדת. עברתי הרבה עם היד הזאת.

הפחד שלך מוגזם - אמרה היא

טוב אני הולכת הביתה. רק אגיד שלום. ביי

מעניין איזה מהומה חוללתי שם בלי כוונה...

זה רק אומר שלא הייתי צריכה לבוא. מכל הסיבות בעולם.

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/8/2014 08:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-14/8/2014 11:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)